De winterbanden voor de nieuwe zijn ook al gereserveerd. Van de garage zal het linea recta naar de bandencentrale gaan. Het worden ook Pirelli Sottozero 3 in 225/45/17. Leasing stelde Kleber voor .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik ga m'n 20ste "winter" in zonder winterbanden
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Vandaag gewisseld. Had nog een setje liggen met Vredestein Wintrac Extreme op. Kunnen nog een 15 á 20k mee maar we hebben alvast nieuwe besteld. Hankook Icept EVO2.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenDan ben jij waarschijnlijk nog heel jong want de meeste hebben al 18 winters of meer ingegaan zonder winterbanden voor ze hun rijbewijs hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDe winterbanden voor de nieuwe zijn ook al gereserveerd. Van de garage zal het linea recta naar de bandencentrale gaan. Het worden ook Pirelli Sottozero 3 in 225/45/17. Leasing stelde Kleber voor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_koen Bekijk Berichten
Kleber is van Michelin....2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Sinds vrijdag zijn m'n winterbanden (Kumho's, echte brol) vervangen door Goodyear Vector 4seasons. Na 500km kan ik voorlopig nog niets verkeerd over zeggen. Maar goed, ivg met de Kumho's is iedere band beter, die dingen waren gewoon levensgevaarlijk. Nu hopen dat er deze winter toch wat sneeuw valt, dan pas kan ik ze écht testen.
2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Sinds vrijdag zijn m'n winterbanden (Kumho's, echte brol) vervangen door Goodyear Vector 4seasons. Na 500km kan ik voorlopig nog niets verkeerd over zeggen. Maar goed, ivg met de Kumho's is iedere band beter, die dingen waren gewoon levensgevaarlijk. Nu hopen dat er deze winter toch wat sneeuw valt, dan pas kan ik ze écht testen.
2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
'k Heb ze gelegd. Volgende week flirten we (weer) met de vriestemperaturen & hetgeen me opviel de voorbije weken is dat de sportbanden geen enkel probleem hebben met de koude temperaturen, echter wel last hebben van het zout icm water, dat maakte het hier en daar verraderlijk glad.
Nu de winterbanden er weer onderliggen weet ik echter ook weer waarom ik vorig jaar liever vroeger dan laat terug wisselde naar de zomerbanden. Voluit accelereren is nogal dikwijls op een slappe koord dansen, en nu is het nog interessanter geworden. Tractiecontrole knijpt zoveel vermogen weg waardoor daarnet een VW Passat (oid) mij nog relatief vlot kon volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOver enkele jaren overal trajectcontrole en 70 per uur. Dan gaat zowat elke gemiddelde kar u ten allen tijde kunnen volgen. Profiteer er nog van!
Nee, vierwielaandrijving is het enigste wat effectief is, of een motor op de achterwielen hebben zou ook tof zijn.
Comment
Comment