Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

met een zwakke rug is het niet zo evident, ik verkies mijn garagist te betalen dan mijn kinesist/chiropraktor; doet ook pijn, maar dan enkel aan mijn portemonnee ;-))
    Oei, da's minder, gelukkig heb ik hier (nog) geen last van.

Comment

• Ik heb op de Megane ook terug Crossclimates laten plaatsen, dan moet ik ze niet laten wisselen.
      Goed dat die Crossclimates ondertussen ook in 18 inch bestaan.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        De zomerwieltjes al mooi gepoetst. Klaar om er terug onder te gooien!

[afbeelding]
        Styling 400

Een man met smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten

Styling 400

Een man met smaak.
          Geen styling 400, die heb ik verkocht, samen met de rotzooi RFT's.

Deze zijn Mak Luft Silver in 19" met Michelin PSS (niet-RFT)

Comment

• Ik ben blij dat ik voor mijn nieuwe auto toch nog geen winterbanden gekocht heb, ik heb ze helemaal niet gemist. Ik heb wel veel geniet gehad van wat ik in de plaats gekocht heb, een set veren en een ander stuur.
            :-)

Comment

• De zomerwielen liggen erop!

Comment

• Ik ga ze er van't weekend opleggen, daarjuist 15 graden op de auto temp meter...
                'T zal niet echt meer de moeite zijn om nu nog op winters te blijven verder bollen.

Comment

• Daarstraks terug mijn zomerbanden gestoken.

​​​​​​Direct goed ritje gedaan

Comment

• 't is nog maar half februari, het kan nog vanalles doen.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      't is nog maar half februari, het kan nog vanalles doen.
                      Dat is niet erg voor die mannekes die staan ook iedere dag met een thermometer buiten .Ik laat ze steken tot mei

Comment

• Mij maakt het niet uit wat het doet, ik heb Crossclimates steken.

Comment

• Ik heb ze omgewisseld omdat ik niet content ben van de winterbanden, zullen verkocht worden tegen volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            't is nog maar half februari, het kan nog vanalles doen.
                            Uiteraard, maar het risico dat het nog echt gaat winteren is toch bijzonder klein. En als er nog een vlokje sneeuw zou vallen, dan kappen ze hier een massa aan bakken zout uit.

Comment

Uiteraard, maar het risico dat het nog echt gaat winteren is toch bijzonder klein. En als er nog een vlokje sneeuw zou vallen, dan kappen ze hier een massa aan bakken zout uit.
                              Dat is, maandag ook weer gewoon één grote zoutvlakte... Nu nog wat nat erop en we kunnen schuiven in die pekeldrets.

Comment

daar moet het niet voor sneeuwen, als het kwik nog maar onder de 3 graden dreigt te komen zijn ze daar (hier toch)

Comment

• als jullie allemaal de zomerbanden gaan monteren wil dat zeggen dat ik de hond kan scheren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    daar moet het niet voor sneeuwen, als het kwik nog maar onder de 3 graden dreigt te komen zijn ze daar (hier toch)
                                    Hier toch niet, maandag morgend ha het lichtjes gevroren en hier hadden ze niks gestrooid.
                                    Was ook niet echt nodig, al kunnen er altijd wel verraderlijke plekken zijn.

Comment

• Weeral een winter achter de rug zonder winterbanden, wat een gemis !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Weeral een winter achter de rug zonder winterbanden, wat een gemis !
                                        Hier van hetzelfde. Enkel witte wegen gezien van het strooizout, geen van sneeuw of ijzel.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Bij mij stond de ene op winterbanden en de andere niet.
                                          Het comfort was bij deze met wb bij koude temperaturen toch een pak beter.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X