Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk Berichten
    Ga met de legookes spelen !
    Dubbelaccountje?

D-J 84.194.112...
    t'web 84.194.112...

D-J 84.194.119...
    t'web 84.194.119...

EDIT: Ja dus want het is dezelfde email ter registratie
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Dubbelaccountje?

D-J 84.194.112...
      t'web 84.194.112...

D-J 84.194.119...
      t'web 84.194.119...
      da's wel duidelijk aan laatste post van D-J te lezen

Comment

Dubbelaccountje?

D-J 84.194.112...
        t'web 84.194.112...

D-J 84.194.119...
        t'web 84.194.119...

bmw-verdediger

Comment

Dubbelaccountje?

D-J 84.194.112...
          t'web 84.194.112...

D-J 84.194.119...
          t'web 84.194.119...

Comment

• 't wordt hier zieliger met de minuut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              bmw-verdediger
              Nee helemaal niet, het was hier rustig op het forum en ik hou dat ook graag zo
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

ik kom niet meer bij

Comment

• Die horen we hier niet meer.

Comment

Nee helemaal niet, het was hier rustig op het forum en ik hou dat ook graag zo
                    jaja, kweet het wel

Comment

Dubbelaccountje?

D-J 84.194.112...
                      t'web 84.194.112...

D-J 84.194.119...
                      t'web 84.194.119...

Wat bedoel je hier nu weer mee , dat er twee motoren in mijn subaru forester liggen ? Als je deze met de concurrentie vergelijkt natuurlijk wel ...eenmaal de 210 km/h zou je dit wel kunnen denken, maar heus dit is niet zo !

Comment

Wat bedoel je hier nu weer mee , dat er twee motoren in mijn subaru forester liggen ? Als je deze met de concurrentie vergelijkt natuurlijk wel ...eenmaal de 210 km/h zou je dit wel kunnen denken, maar heus dit is niet zo !
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Speel eens eventjes open kaart; is die Forester van jou gechipt en wil je ons daarmee serieus bij ons kloten hebben?
                          Dat ding topt officieel bij 186, dus je moet al een joekel van een tellerafwijking hebben om er 210km/u op te krijgen. Tenzij je natuurlijk een andere uitlaat, grotere intercooler, andere motorsoftware etc. hebt.

Comment

• owkaaay... Z'n pk's liggen duidelijk hoger dan z'n IQ.

Comment

Dit kan toch alleen Alexander zijn ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                owkaaay... Z'n pk's liggen duidelijk hoger dan z'n IQ.
                                Bij TCT is dit niet zo. Durf dat dan ook niet te zeggen !!

Comment

• Ik ga nog eventjes wachten met de winterwielen eronder te leggen.
                                  Zelfs volgende week 's nachts kan de 7° nog gehaald worden.

En ook omdat ik 'm vandaag nog 's heb gepoetst.
                                  Ik ga ze er bij de volgende poetsbeurt dus wel onder zwieren, een 2-3 weekjes nog.
                                  Dan kan ik direct ook weer 's de zomervelgen grondig kuisen. Altijd leuk meegenomen.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik zit met een set winterbanden maar geen velgen. Dus bandjes laten omleggen binnenkort en dan zoeken naar een setje 16" alu om mijn zomerbanden weer op te leggen want ik heb geen zin om twee keer per jaar dat te gaan laten wisselen. Eigenlijk meer zin om een setje 17" te zoeken voor in de zomer maar dan zit ik met de 16" zomerbanden te koekoeloeren.
                                    Dilemma!
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Hier in de streek rij ik de laatste 2 weken toch al regelmatig bij 1,5 tot 2 graden naar het werk.
                                      Enfin, bandenslijtage door iets te vroeg op winterrubber te rijden is de minste van m'n zorgen , bij geen 10K per jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                        Ik zit met een set winterbanden maar geen velgen. Dus bandjes laten omleggen binnenkort en dan zoeken naar een setje 16" alu om mijn zomerbanden weer op te leggen want ik heb geen zin om twee keer per jaar dat te gaan laten wisselen. Eigenlijk meer zin om een setje 17" te zoeken voor in de zomer maar dan zit ik met de 16" zomerbanden te koekoeloeren.
                                        Dilemma!
                                        16" zomerbanden in de zomer op uw winterwielen leggen, en die gaan oprijden op de Ring.

Comment

• Voila, ze steken er allemaal op (de 3 sets), en het is inderdaad alleen een kwestie van "inside" en "outside", met de 2 brede evenwijdige waterafvoerkanalen aan de buitenkant, correct dus zoals op de foto van Sam.

Terwijl ik aan 't wachten was ben ik eens 3 huizen verdergegaan, toevallig was het een garage, garage Haestincks in Boom, Officieel subaru-verdeler. Toen ik eens in de Forester ging zitten had ik terug hetzelfde gevoel als 10 jaar terug toen we beslist hebben van ipv. de Forester te kopen toch maar de Freelander te kopen. Ik zat namelijk terug precies in "een kuipke", en met mijn 1m83 totaal niet op mijn gemak waar ik in de Freelander zéér op mijn gemak zit en een goed ovrzicht heb. Ik kreeg ook direct ne verkoper bij mij, (Wim Van Gorp volgens zijn kaartje) die me direct begon uit te leggen van "symmetrical all-wheel drive", (waar heb ik dat nog gezien/gehoord???) en boxermotor enz.. dat het zoveel beter was qua wegligging door de lage inbouw enz.. toen ik hem dan vroeg of die lage inbouw geen minpunt was bij een SUV begon hij van meestal toch op de gewone baan enz.... waarop ik hem zei dat het volgens mij inderdaad héél belangrijk is van zo'n laag zwaartepunt te hebben als men op Zolder of Francorchamps reed maar dat het in dat geval niet het juiste type van wagen was. Uiteindelijk heb ik hem gezegd dat ik alles wat in het oog ging houden en als de combinatie van diesel plus autobox beschikbaar was zijn kansen wel wat stegen. Het was precies 't web die ik bezig hoorde met zijn reclameslogans. Heb hier wel een mooie brochure meegekregen met enkele zinsneden die 't web ons nog niet kond gedaan heeft, hier een kleine bloemlezing:

Opmerkelijk capabel. Met verrassend plezier.
                                          Een Subaru is anders. Met een goede reden.
                                          Het prestatieniveau is hoger. Want de motor ligt lager.
                                          Niet wat u meeneemt telt. Wel waarmee u terugkomt.
                                          Enz....

De reden dat er weinig zinnigs komt vanuit Subaru hoek kan zijn dat de info. in die brochure zo summier is dat er niet veel over valt te vertellen, technische info. re de diesel is als volgt:

Motor: 4 cilinder boxerdieselmotor, turbodrukvulling,16 kleppen, dubbele bovenliggende nokkenassen
                                          Cilinderinhoud: 1.998 cc
                                          Transmissie: handgeschakelde 6-versnellingsbak, AWD

And that's it....... Zoals je kan zien proberen ze hun klanten met alle mogelijke middelen (hier het gemis ervan) zo dom mogelijk te houden ....
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 26/10/2010, 23:03.

Comment

Working...
                                          X