Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag ook mijn winterbanden gelegd

Dunlop wintersport 3D ben eens benieuwd.

Steken jullie daar evenveel druk in als in zomerbanden?
    2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• dit weekend Pirelli Sottozero 235/45 R18 eronder gelegd. Eerste maal winterbanden. Eens zien of dat wat beter gaat als vorig jaar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk Berichten
        dit weekend Pirelli Sottozero 235/45 R18 eronder gelegd. Eerste maal winterbanden. Eens zien of dat wat beter gaat als vorig jaar ...
        Je gaat niet weten wat je overkomt.

Comment

• Morgen de handjes ook maar is uit de mouwen steken en de winterbanden leggen.
          Als 't nu geen tijd is zal 't geen tijd meer worden denk ik. Binnen enkele dagen spreken ze zelfs van winterse neerslag...

Comment

• Ook van plan deze week 's avonds 'es naar den bandenboer te gaan en de zomersloffen te laten vervangen door wintersloffen. 't Zal tijd gaan worden.

Comment

• Heb ze vandaag gewisseld, ideaal moment denk ik...
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Daarstraks mijn winterbanden gestoken onder mijn Fiat Stilo
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Fack zeg, wat een winterbandenrage. Maar da's goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Heb ze vandaag gewisseld, ideaal moment denk ik...

jep heb dit weekend al 2 setjes geplaast (vriendin en schoonbroer) kwestie van men nieuwe momentsleutel eens te testen.

en deze week gaat men eigen auto op de krik voor woensdag allsinds...niets zo stom als slippen met je auto terwijl je winterbanden in de garage liggen.

Comment

• Gisteren gewisseld naar de TS810S'en.

Comment

• Nu ongeveer.

Gezien het 's avonds na het werk al donker is, plan ik de wissel vrijdagnamiddag uit te voeren.
                        Voor zaterdag geven ze kans op sneeuw, dus het zou wel eens net op tijd kunnen zijn.

Ik verlang al om al de rush naar de bandencentrales te zien vanaf de dag dat het kwik eens 0.1° onder nul gaat of er één sneeuwvlokje valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                          Nu ongeveer.

Gezien het 's avonds na het werk al donker is, plan ik de wissel vrijdagnamiddag uit te voeren.
                          Voor zaterdag geven ze kans op sneeuw, dus het zou wel eens net op tijd kunnen zijn.

Ik verlang al om al de rush naar de bandencentrales te zien vanaf de dag dat het kwik eens 0.1° onder nul gaat of er één sneeuwvlokje valt.
                          Of net te laat, want ze zouden al kans op sneeuw geven voor donderdag en vrijdag.

Rush naar de bandencentrales? De mensen zijn de afgelopen weken al volop bezig geweest met het laten plaatsen van winterbanden (door de strenge winters die we reeds hebben gehad), dus denk dat dat nog gaat meevallen.

Off topic: als we dit jaar nog zo een winter krijgen, dan moeten ze bij mij niet meer afkomen met hunne bullshit over de opwarming van de aarde
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                            Morgen de handjes ook maar is uit de mouwen steken en de winterbanden leggen.
                            Als 't nu geen tijd is zal 't geen tijd meer worden denk ik. Binnen enkele dagen spreken ze zelfs van winterse neerslag...
                            Voila, ze liggen erop.

Comment

• Morgen ga ik naar de bandencentrale om mijn winterbanden op te leggen. Heb gehoord dat het zou kunnen sneeuwen deze week, en dat snachts en overdag trouwens ook de temperaturen flink gaan zakken.
                              Waar ik woon is het trouwens aan te raden winterbanden op te leggen, anders geraak ik niet aan mijn huis

Comment

• aan de reacties te horen heeft dit jaar echt iedereen winterbanden, er is voldoende reclame en blijkbaar heeft iedereen ze al liggen.
                                afgelopen weekend eens rondgespeurd in de ondergrondse parking en raar maar waar geen enkel voertuig gevonden met winterbanden op...
                                Is het dan enkel AF die ze legt
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Iemand een idee waar een dealer zit die veel aluminium velgen in stock heeft?

Liefst omgeving Turnhout Antwerpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                    aan de reacties te horen heeft dit jaar echt iedereen winterbanden, er is voldoende reclame en blijkbaar heeft iedereen ze al liggen.
                                    afgelopen weekend eens rondgespeurd in de ondergrondse parking en raar maar waar geen enkel voertuig gevonden met winterbanden op...
                                    Is het dan enkel AF die ze legt
                                    Dat denk ik ook, nog maar weinig mensen gezien
                                    2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jenstzr Bekijk Berichten
                                      Morgen ga ik naar de bandencentrale om mijn winterbanden op te leggen. Heb gehoord dat het zou kunnen sneeuwen deze week, en dat snachts en overdag trouwens ook de temperaturen flink gaan zakken.
                                      Waar ik woon is het trouwens aan te raden winterbanden op te leggen, anders geraak ik niet aan mijn huis
                                      Deze week sneeuw?? Nu al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Of net te laat, want ze zouden al kans op sneeuw geven voor donderdag en vrijdag.

Rush naar de bandencentrales? De mensen zijn de afgelopen weken al volop bezig geweest met het laten plaatsen van winterbanden (door de strenge winters die we reeds hebben gehad), dus denk dat dat nog gaat meevallen.

Off topic: als we dit jaar nog zo een winter krijgen, dan moeten ze bij mij niet meer afkomen met hunne bullshit over de opwarming van de aarde
                                        Ik garandeer u dat het nog ontzettend druk is in de bandencentrales. Vandaag bij het thuisgekomen nog licht zien branden om 19u bij de Condé in Sint Truiden. Normaal sluiten ze om 17u30. Zegt al genoeg dat ze de laatste dag niet om 17u30 sluiten en dan ze met de leasings een hoop administratie te verwerken krijgen.

Bij sommige bandencentrales die op afspraak werken geraak je deze week niet meer binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                                          Deze week sneeuw?? Nu al...
                                          Al ??
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X