Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Best vroeg... 'Normaal' is dat toch half/ eind december...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Ik garandeer u dat het nog ontzettend druk is in de bandencentrales. Vandaag bij het thuisgekomen nog licht zien branden om 19u bij de Condé in Sint Truiden. Normaal sluiten ze om 17u30. Zegt al genoeg dat ze de laatste dag niet om 17u30 sluiten en dan ze met de leasings een hoop administratie te verwerken krijgen.

Bij sommige bandencentrales die op afspraak werken geraak je deze week niet meer binnen
      Bij de Condé zijn ze altijd nog laat bezig (na sluitingstijd), ook midden in de zomer.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
        Best vroeg... 'Normaal' is dat toch half/ eind december...
        Niet echt, ik heb al half oktober sneeuw geweten.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Alle hup deze week men wintersloefkes laten steken...

Comment

• Zo. Ben ook overstag gegaan, ten dele omdat ik de rest van de week geen tijd heb. 2 auto's, 8 wielen.

Comment

• Als ik men wintersloefkes laat steken moet ik men wagen dan opnieuw laten uitlijnen?
              Heb ze van de week bekeken en het viel me op dat de voorste langs de binnenzijde meer afgesleten waren dan de achterste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Fack zeg, wat een winterbandenrage. Maar da's goed!
                bij ons aan de bandencentrale is het een ware overrompeling

blij dat ik mijn winterbanden thuis gestockeerd heb, vanavond vliegen ze er op want het ziet er naar uit dat vanaf donderdag Koning Winter in het land is.
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik blijf toch maar trouw aan mijn zomerbanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Ik blijf toch maar trouw aan mijn zomerbanden
                    succes
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Banden wisselen heeft geen uitwerking op de uitlijning.

En dat sommige banden meer slijten dan anderen is ook niets verontrustends an sich, maar op zich kan het nooit kwaad om de uitlijning eens te laten nakijken natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Banden wisselen heeft geen uitwerking op de uitlijning.

En dat sommige banden meer slijten dan anderen is ook niets verontrustends an sich, maar op zich kan het nooit kwaad om de uitlijning eens te laten nakijken natuurlijk.
                        Ok thx voor de info. Heb de sporing een paar maanden geleden laten nakijken... was echt wel nodig .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                          Iemand een idee waar een dealer zit die veel aluminium velgen in stock heeft?

Liefst omgeving Turnhout Antwerpen.
                          Zit hier iets tussen naar uw goesting? Roziers in Grobbendonk...
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• na een volledige maand uitstellen denk ik dat het morgen de moment is

Comment

• Ik heb ze er daarnet opgezwierd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                Zit hier iets tussen naar uw goesting? Roziers in Grobbendonk...
                                http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=1542140&w=3
                                Roziers... scherpe prijzen!

Comment

• Morgenvroeg 10 uur
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Heb nu een weekje de Dunlop wintersports 255/40/19 liggen, de eerste keer dat ik met winterbanden rij . Bij het vertrekken moet ik echt opletten bij gasgeven of ze spinnen en op gas gaan tijdens draaien geeft direct een drift. Is dat normaal dat winterbanden daar veel gevoeliger voor zijn dan gewoon banden (Michelin PS2) ?

Comment

• Kan nog altijd het glibberige laagje rubber aan de buitenkant van een nieuwe band zijn.
                                      Enkel op te lossen door wat driften of een goeie burnout
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Mij werden als PS-rijder de Dunlops vorig jaar afgeraden. De Michelin Alpin 2 en 3 die ik er op heb steken voelen losser aan als de PS, maar na testen met een Performancebox bleek dat die winterbanden bij 6 graden celcius toch meer grip hadden dan de PS zomerbanden.

Comment

• vraagje, als ik kijk bij autobandenmarkt zijn er enkel bestelwagenbanden te krijgen in een maatje minder breed dan de originele zomerbanden
                                          zou dit kwaad kunnen?(van 225 naar 215)

( geen winterbanden meer beschikbaar bij bandencentrales voor camionettes)

Comment

Working...
                                          X