Oorspronkelijk geplaatst door Zorba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenMisschien eens je tankdop er terug opdraaien?
?? hoe gaat dat nu ?
ik steek de darm van het tankstation erin en rij zo door naar de volgende pomp. waar ik dan de volgende darm erin steek en naar de volgende pomp rij.
kan toch moeilijk die tankdop erop draaien terwijl dat pistool er nog inzit ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenik denk da ge met uw T's zeker en vast gaat toekomen.
Mijn winterbanden staan er sinds deze week weer op en het was weer erg druk in de bandencentrale. Voor de volledigheid, Michelin Primacy Alpin PA3 in 225/45R17
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenik ga de mijne er één van de komende dagen onder lappen. deze morgen aangevroren op de auto en temp onder 7C° als ik 's morgens rij dus de moment is er
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenMet T's wordt je afgekeurd. Als je wagen op V gehomologeerd staat, dan mag je 1 snelheidsindex lager in winterbanden. H's moet je sowieso hebben. Het kan zelfs zijn dat het prijsverschil heel miniem is omdat in verhouding meer H's worden gemaakt denk ik
Mijn winterbanden staan er sinds deze week weer op en het was weer erg druk in de bandencentrale. Voor de volledigheid, Michelin Primacy Alpin PA3 in 225/45R17
Comment
-
Vandaag gedaan. Nokian 225/45 R17. Een goede prijs-kwaliteit band uit het hoge noorden. Gelukkig 3 weken geleden besteld want voorlopig niet meer verkrijgbaar bij mijn bandenboer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenIemand ervaring met de Michelin Alpin A3 winterband ?
"Winterband voor de krachtigste voertuigen en de modellen met de sterkste prestaties"
Is hier wat van aan ?
Heb er op mijn wintervelgen zo steken. Zorgt ervoor dat ik in de winter even hard kan knallen als in de zomer
Comment
-
Ik heb ze er vanmorgen opgelegd.
De voorbije avonden en nachten was 't immers toch aardig koud -> tijd om de steelies met winterrubber te gaan gebruiken. Overdag rijd ik niet echt veel... meestal 's morgens en 's avonds (en in 't weekend ook 's nachts), als de temperaturen wat lager liggen. De hogere dagtemperaturen zijn dus niet echt van belang in mijn geval.
2 banden hebben nog 7 mm rubber, de 2 andere 6 mm... wanneer moeten die eigenlijk vervangen worden ? Wachten tot de wettelijke 2 mm lijkt me al maar verre van veilig meer.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk heb ze er vanmorgen opgelegd.
De voorbije avonden en nachten was 't immers toch aardig koud -> tijd om de steelies met winterrubber te gaan gebruiken. Overdag rijd ik niet echt veel... meestal 's morgens en 's avonds (en in 't weekend ook 's nachts), als de temperaturen wat lager liggen. De hogere dagtemperaturen zijn dus niet echt van belang in mijn geval.
2 banden hebben nog 7 mm rubber, de 2 andere 6 mm... wanneer moeten die eigenlijk vervangen worden ? Wachten tot de wettelijke 2 mm lijkt me al maar verre van veilig meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVandaag gedaan. Nokian 225/45 R17. Een goede prijs-kwaliteit band uit het hoge noorden. Gelukkig 3 weken geleden besteld want voorlopig niet meer verkrijgbaar bij mijn bandenboer
Het net dezelfde besteld via autobandenmarkt.be. 125eur/stuk in 17/215/45, gisteren stonden ze nog aan 119eur/stuk , maarja dat kon ik niet weten natuurlijk
Comment
Comment