Michelin Pilot Alpin PA3, zijn dat recente winterbanden? Wel € 320 per band
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMichelin Pilot Alpin PA3, zijn dat recente winterbanden? Wel € 320 per band2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
Hogere prijzen maar daarom geen woekerprijzen. Je zou maar dom moeten zijn mocht je nu nieuwe winterbanden verkopen aan zomerprijzen. Vrijwel iedereen wil nu winterbanden zelfs de mensen die er altijd tegen waren of dachten dat ze niet nodig waren. Die betalen er nu de prijs voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHogere prijzen maar daarom geen woekerprijzen. Je zou maar dom moeten zijn mocht je nu nieuwe winterbanden verkopen aan zomerprijzen. Vrijwel iedereen wil nu winterbanden zelfs de mensen die er altijd tegen waren of dachten dat ze niet nodig waren. Die betalen er nu de prijs voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ben passief op zoek, dus enkel als ik zr eens tegenkom voor een aanvaardbare prijs. Ik trek mijn plan op zomersloefen. En ik rijd mijn snelheid, dus op dat vlak geen ergernis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk kan 't niet genoeg herhalen, maar Nokian WR G2 en sneeuw.. zelfs bij stevig remmen bij een snelheid van ca. 60-70km/h hoeft de ABS bij sneeuw niet in te grijpen.
Ik overweeg ook sterk om nu de nokians te proberen. Maar hoe zijn die van levensduur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=HaNUJ...eature=related
in dit filmpje spreken ze op 07.15 dat de wr g2 een all weather band is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenop de website spreken ze toch van een echte winterband.
Jij bent overtuigd?
Had je ervoor nog andere merken gehad?
Als die werkelijk zo goed zijn dan zal ik in de ardennen vrijwel nooit problemen hebben met de A8 om een helling op de komen.
Het valt op dat tov een andere winterband de Nokians beter zijn op sneeuw. Enige nadeel dat ik kan opnoemen is dat ik tov mijn zomerbanden meer rolgeluiden heb op hogere snelheden.
Ik ben er zeker van dat je met je A8 + quattro + de Nokians met een smile door de sneeuw zal rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenOnder mijn eigen auto's enkel nog maar Nokian WR G2 gehad, wel al meegereden in andere auto's die tevens winterbanden hadden.
Het valt op dat tov een andere winterband de Nokians beter zijn op sneeuw. Enige nadeel dat ik kan opnoemen is dat ik tov mijn zomerbanden meer rolgeluiden heb op hogere snelheden.
Ik ben er zeker van dat je met je A8 + quattro + de Nokians met een smile door de sneeuw zal rijden
als die echt goed zijn dan wil ik ze zeker bestellen
maar das nu niet zo makkelijk
merci voor de info
Comment
-
What we tested • Continental ContiWinterContact TS830 • Dunlop SP Winter Sport 3D • Goodyear UltraGrip 7+ • Nokian WR G2 • Pirelli Sottozero Winter 210 Serie II • Vredestein Snowtrac 3 • Vredestein Quatrac 3 (all-season tyre) • Continental ContiPremiumContact 2 (summer tyre) We tested 205/55R16 H (up to 130mph) tyres – one of the most common sizes, fitted to the likes of the Ford Focus and VW Golf. All assessments were done where possible by Auto Express drivers. The winner of each test is rated at 100 per cent, with the rest ranked relative to that performance
Snow braking Goodyear 100.0 Continental 97.1 Dunlop 96.1 Vredestein 91.4 Pirelli 86.9 Nokian 86.4 All-season 77.8 Summer -32.2
Snow traction Goodyear 100.0 Continental 97.6 Pirelli 95.3 Vredestein 94.7 Dunlop 94.5 Nokian 93.7 All-season 89.1 Summer 35.9
Snow handling Continental 100.0 Goodyear 99.7 Vredestein 99.6 Pirelli 99.3 All-season 97.7 Nokian 97.6 Dunlop 97.6 Summer 42.9
Read more: http://www.autoexpress.co.uk/product...#ixzz198Y62yhq
Nokians scoren hier precies niet zo veel beter
Comment
-
Ik blijf erbij dat Nokian prijs-kwaliteit één van, zoniet de beste keuze is. Echt super, ik wil geen andere meer.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Al die winterbanden zijn super in de sneeuw zolang ze nieuw zijn2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment