Oorspronkelijk geplaatst door luksvature
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk BerichtenSamen een dagje uit met de BMW club...
Comment
-
Ik laat de winterbanden nog ongeveer een maand zitten.
Moest ik met kleine stalen velgen met smalle winterbanden zitten, zou ik mss wel een wissel overwegen, maar nu is het alleszins nergens voor nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenIk ga morgen eens langs, ben die winter set-up beu gezien...
Comment
-
Minimum tot eind maart ja. Beetje raar om nu al terug zomerbanden te leggen imho in putje winter...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMinimum tot eind maart ja. Beetje raar om nu al terug zomerbanden te leggen imho in putje winter...
Nu, sjans, volgende week zou het weer enkele nachten een beetje vriezen .
Comment
-
Sneeuw krijgen we sowieso nog we hoor, dat is elk jaar zo.
Ik rij deze banden gewoon op. Ze zijn te slecht voor in de sneeuw maar te goed om weg te gooien dus al is het augustus, ik laat ze erop liggen tot ze op zijn2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMinimum tot eind maart ja. Beetje raar om nu al terug zomerbanden te leggen imho in putje winter...
Kijk, vanaf begin maart is de kans op (serieuze) sneeuwval bijzonder klein, en die winterbanden bewijzen voor mij hun echte nut pas bij sneeuwval. Vermits we over twee weken al in maart zijn neem ik het risico maar om nu al op zomerbanden te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenSneeuw krijgen we sowieso nog we hoor, dat is elk jaar zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaar ben ik nog niet zo zeker van!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
de mijne blijven er minstens op tot eind maart...
vorig jaar toch ook half maart nog sneeuw gehad?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Zoals ieder jaar. Soms zelfs in april nog. Aprilse grillen, remember...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenWie nu al terug overschakelt op zomerbanden kan even goed niet eens winterbanden leggen.
Het zal toch gegarandeerd nog terug kouder worden (of vriezen), of heb ik zo'n fout beeld over het belgische weer de laatste jaren?
één zwaluw maakt de lente niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenIk vind het voordeel van winterbanden bij slecht weer (koud, regen, sneeuw) nog altijd groter dan de nadelen ervan wanneer het ietsje warmer is (sneller slijten, mindere wegligging).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJa, daar heb je gelijk in, maar ik rij liever met de zomerbanden.
doe zoals ik en koop een extra set velgen met winterbanden...
Ik heb nu de 135M velgen met zomerbanden en de 68M met winterbanden..2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Comment
Comment