Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    ...
    (Donderdag om 9u afspraak in de Lidl, allen daarheen........voor uwe vijgenboom)
    Wie denkt ge dat daar gisteren al stond . verkeerd gelezen he.

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
    Dat heb je zelf in de hand he.
    edit zegt nog 4mm. Hoelang zou het duren eer die erdoor is bij deze temperaturen?
    Zo rap als je zelf wil he.

Maandag: zomerwielen poetsen, kleien, opblinken...
    Dinsdag: zomerwielen monteren
    Woensdag: auto wassen, kleien, polish, wax...
    Donderdag: Naar't werk. Met de fiets

Comment

• Het komend weekend ga ik ook wisselen van schoeisel. Wel de zomervelgen nog even opkuisen.

Comment

• Simoni is bezig met 5 sets velgen te wassen ...

Dan gaan er een paar naar de bandenboer voor wat nieuw zomerrubber.

Bridgestone RE050a voor de GTI. (enkel de voorste waren versleten, anders had ik de S001's gestoken)
        Michelin PS3 voor de A5
        Eagle F1 Ass voor de 130i
        Eagle F1 Ass voor de RS2

Mooi prijsje bekomen voor het hele lot

PS: Net gezien dat mijn vader nog 2 originele banden op zijn A5 heeft zitten en er zit zeker nog 2,5 mm profiel op ...
        A5 is 3,5 jaar oud en heeft 90k ... hij wordt oud ?!?

Comment

• Nu pas?
          Afgezien van die 4 weken tussen eind november en eind december is het totaal niks meer van winter geweest.
          2.0 JTDm

Comment

• Vandaag gewisseld. Jammer want mijn wintervelgen zijn mooier dan mijn zomervelgen. Wel is er direct een lager verbruik merkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
              Nu pas?
              Afgezien van die 4 weken tussen eind november en eind december is het totaal niks meer van winter geweest.
              Ik heb nog dikke sneeuw geweten eind Maart, dus het was wat afwachten ...

Ik reken gewoon in seizoenen. Dus nu komt de lente eraan, dan wissel ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                Nu pas?
                Maar wel koud...
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Gisteren de zomersloefen opgelegd.
                  Spijtig dat ik niet over juist materiaal kon beschikken want anders werden de remblokken en schijven ineens mee vervangen.
                  Morgen dus de voorste wielen nog eens demonteren.
                  Database error.
                  The database has encountered a problem.

Comment

• Heb me laten vertellen dat banden vanaf 1 april duurder zouden worden. Iemand die dat kan bevestigen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                      Heb me laten vertellen dat banden vanaf 1 april duurder zouden worden. Iemand die dat kan bevestigen ?
                      1 april zei u?

Comment

• Heeft dat niet onrechtstreeks te maken met de olieprijzen? Heb ik precies ook ergens gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          1 april zei u?

Denk wel ni da het een grap was: "Deze offerte is geldig tot 31maart 2011 . Op 1 april is er een grote prijswijziging(stijging) in de bandensector."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                            Heeft dat niet onrechtstreeks te maken met de olieprijzen? Heb ik precies ook ergens gelezen.
                            Zou niet eens onlogisch en onrechtstreeks zijn, rubber is immers een olieproduct.
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Vanavond miste ik mijn winterbanden, huidige banden (Uniroyal rainsport 2) hebben precies veel meer last van aquaplanning.

Comment

• donderdag afspraak om de velgen te wisselen.
                                ze liggen hier klaar gemonteerd, maar er moeten centreerringen tussen. voor de eerste keer laat ik ze monteren. nadien doe ik dat zelf wel.
                                dan weet ik welke gaten ik moet gebruiken.
                                het is toch beter weer nu, en ik heb de indruk dat men winterbanden problemen krijgen met men tempo in de bochten.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Vandaag toch maar de zomerbanden eens terug opgelegd. Denk niet dat het nog veel gaat sneeuwen nu
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Vandaag toch maar de zomerbanden eens terug opgelegd. Denk niet dat het nog veel gaat sneeuwen nu
                                    Waren de winterbanden er gewoon afsmolten ???

Comment

• Bij mij steken de winterbanden er ook nog op. De Z4 staat stil, de 120d rijdt wel rond... De zomervelgen zijn nog niet terug opgelapt

Comment

• ik rijd momenteel met winterslicks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Waren de winterbanden er gewoon afsmolten ???
                                          Cava nog! Heb wat langer op winterrubber gereden omdat die banden toch niet meer goed zijn voor volgend jaar dus die wat opgereden ipv mijn zomerrubber.
                                          En ik had gisteren de velgjes geclayed, iron-x'ed gecleaned en gewaxed dus had zin om ze er terug onder te leggen. Wilde er eigenlijk nog een maandje mee rondbollen maar was die deksels toch wat beu nu

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          ik rijd momenteel met winterslicks

Plakken dat dat doet hè!
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X