Vandaag ook m'n zomerbanden gemonteerd, verschil²²
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Morgen gaan mijn zomerbandjes er ook weer op, maar ik krijg men velgen niet helemaal proper...
Zondag paar uren aan zitten poetsen, en toch blijven er zwarte 'spikkels' te zien. Vooral op de voorste velgen. Iemand een idee met wat ik ze best clean? Verkeerde topic, i know.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenMorgen gaan mijn zomerbandjes er ook weer op, maar ik krijg men velgen niet helemaal proper...
Zondag paar uren aan zitten poetsen, en toch blijven er zwarte 'spikkels' te zien. Vooral op de voorste velgen. Iemand een idee met wat ik ze best clean? Verkeerde topic, i know.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWhite Spirit maakt elk glanzend oppervlak wel dof dus ALS je het wil proberen mag je het zelfs geen seconde laten inwerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWhite Spirit maakt elk glanzend oppervlak wel dof dus ALS je het wil proberen mag je het zelfs geen seconde laten inwerken.Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenZijn er andere mogelijke producten die ik kan gebruiken, want dit is wel wat riskant?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
De iron-x kan je hier krijgen, maar misschien kan je forumlid wax-it eens contacteren of hij dit ook verkoopt. Staat niet in zijn webshop maar hij zal het ook wel gebruiken. ALS het remstof is, krijg je het hiermee weg.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWhite Spirit maakt elk glanzend oppervlak wel dof dus ALS je het wil proberen mag je het zelfs geen seconde laten inwerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenWhite spirit is ontvetter. Je auto wassen met Dreft is veiliger .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHeb ik geprobeerd, maar ik wist geen weg met al dat schuim....
Water met ajuin al geprobeerd? Voor ramen ideaal zonder strepen, maar of dat ook bij auto's lukt... zelf nog niet geprobeerd
Comment
-
Als Ragazza_loco schrik heeft om met white spirit op haar carosserie te zitten (van haar wagen bedoel ik wel) dan kan ze eens proberen om die zwarte stippen met margarine of boter weg te werken. Dat weekt dat ook los en dan zal ze zeker geen schrik moeten hebben dat het ontvet .......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichtenhoe zou dat komen...
Water met ajuin al geprobeerd? Voor ramen ideaal zonder strepen, maar of dat ook bij auto's lukt... zelf nog niet geprobeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls Ragazza_loco schrik heeft om met white spirit op haar carosserie te zitten (van haar wagen bedoel ik wel) dan kan ze eens proberen om die zwarte stippen met margarine of boter weg te werken. Dat weekt dat ook los en dan zal ze zeker geen schrik moeten hebben dat het ontvet .......
Lijk me wel strange om eerlijk te zijn
Comment
Comment