Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met de Michelin Alpin A3 winterband ?

"Winterband voor de krachtigste voertuigen en de modellen met de sterkste prestaties"

Is hier wat van aan ?
    Is niet slecht, wel duur. Goodyear Ultragrip 7+ zijn even goed en kosten 'n pak minder
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Het net dezelfde besteld via autobandenmarkt.be. 125eur/stuk in 17/215/45, gisteren stonden ze nog aan 119eur/stuk , maarja dat kon ik niet weten natuurlijk
      Mooie prijs!! Ik heb de mijne 142 euro/stuk betaald. Wel opgelegd en uitgebalanceerd. Met dat erbij geteld blijf jij toch nog ruim onder mijn prijs. De bandenboer had mij nochtans een goede prijs gemaakt. Allez, zo zei hij tenminste
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Mooie prijs!! Ik heb de mijne 142 euro/stuk betaald. Wel opgelegd en uitgebalanceerd. Met dat erbij geteld blijf jij toch nog ruim onder mijn prijs. De bandenboer had mij nochtans een goede prijs gemaakt. Allez, zo zei hij tenminste
        Je moet er nog 11 euro / band bij rekenen van mij dacht ik om ze te laten plaatsen (incl uitbalanceren), dan kom ik al aardig dicht bij jou prijs, + die van jou zijn 225 en van mij 215 hé

Verder is autobandenmarkt.be idd ECHT wel goedkoop, ook makkelijk dat je ze kan laten leveren bij de dichtstbijzijnde garage voor jou (die met autobandenmarkt samenwerkt) en die je dan contacteert om ze te laten opleggen (aan een correcte prijs vind ik toch zelf).

Comment

Ik heb mijn winterbanden gisteren al goed kunnen gebruiken om me uit de modder te sleuren
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

De combinatie van voorste zomerbanden die op hun minimum profiel beginnen te zitten, de nu en dan al wat koudere temperaturen en vochtigheid zorgen er voor dat ik hier en daar al wat onderstuur begin te krijgen, rapper begin te slippen bij stevig remmen en meer wielspin hebt.. Tijd dat de Nokians er onder liggen dus..

Comment

Je moet er nog 11 euro / band bij rekenen van mij dacht ik om ze te laten plaatsen (incl uitbalanceren), dan kom ik al aardig dicht bij jou prijs, + die van jou zijn 225 en van mij 215 hé
              Verder is autobandenmarkt.be idd ECHT wel goedkoop, ook makkelijk dat je ze kan laten leveren bij de dichtstbijzijnde garage voor jou (die met autobandenmarkt samenwerkt) en die je dan contacteert om ze te laten opleggen (aan een correcte prijs vind ik toch zelf).
              Aja, ik had het maatverschil niet opgemerkt. Mijn bandenboer telt 12 euro/band voor het plaatsen en uitbalanceren. Maar ja, het klopt, mijn prijs is zo slecht nog niet. Volgende keer ga ik de prijzen bij "de autobandenmarkt" toch ook eens raadplegen
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

na 1000keer uitstellen heb ik de mijn dinsdag gestoken.
                nu begint het net weer warmer te worden zeker

Comment

8° is het minste dat ik al gezien heb op mijn BC. dus ik steek ze nog altijd niet.
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Niet/nooit.

'k Heb het nog geen enkele winter nodig gevonden extra kosten te doen.

Comment

Ik rijd het hele jaar door met goede zomerbanden.

Comment

liggen er al ongeveer een maand op.
                        http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik rijd het hele jaar door met goede zomerbanden.
                          deed ik ook altijd tot ik onbestrooide steile hellingen op & af moet

Comment

Het is hier godverdomme 16°
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              8° is het minste dat ik al gezien heb op mijn BC. dus ik steek ze nog altijd niet.
                              Dan stap je toch nooit voor 10u uit bed of zo Deze week was het natuurlijk nog vrij warm maar anderhalve week geleden ben ik toch al vertrokken met 3-4° en heb bovendien al 1 keer het ijs van de ruiten moeten krabben

Comment

Ik heb ze er nog steeds niet opgelegd en ben het niet direct van plan ook. Mensen die dit jaar een hoop geld hebben besteed aan dure winterbanden zouden wel eens van een kale reis kunnen thuiskomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Dan stap je toch nooit voor 10u uit bed of zo Deze week was het natuurlijk nog vrij warm maar anderhalve week geleden ben ik toch al vertrokken met 3-4° en heb bovendien al 1 keer het ijs van de ruiten moeten krabben
                                  toch wel, ik sta soms op om 3u 's nachts

afhankelijk van regio tot regio zeker
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Iemand ervaring met Nokian WR G2?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Iemand ervaring met Nokian WR G2?

Zie paar posts hierboven Ik zal je m'n bevindingen asap weten te vertellen!

Comment

Ben aan het twijfelen om me een set andere wielen met winterbanden te kopen, rij met een Audi A6 avant met 19" (banden 255/35).
                                        Is wel een Quattro, mijn vader zegt van "hetgeen jullie rijden gaat da ni nodig zijn met die Quattro...".
                                        Maar is dat ook zo, die paar keren dat het écht sneeuwt rij ik heel defensief maar heeft het voor de rest voldoende nut om bvb een 17"op de kop te tikken en winterbanden (of M+S banden) op te pleuren?
                                        2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• kdenk dat ik mijn zomerbanden terug ga monteren, zou nog 14 dagen temperaturen rond de 12° zijn.

Comment

Working...
                                          X