Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenHet net dezelfde besteld via autobandenmarkt.be. 125eur/stuk in 17/215/45, gisteren stonden ze nog aan 119eur/stuk , maarja dat kon ik niet weten natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMooie prijs!! Ik heb de mijne 142 euro/stuk betaald. Wel opgelegd en uitgebalanceerd. Met dat erbij geteld blijf jij toch nog ruim onder mijn prijs. De bandenboer had mij nochtans een goede prijs gemaakt. Allez, zo zei hij tenminste
Verder is autobandenmarkt.be idd ECHT wel goedkoop, ook makkelijk dat je ze kan laten leveren bij de dichtstbijzijnde garage voor jou (die met autobandenmarkt samenwerkt) en die je dan contacteert om ze te laten opleggen (aan een correcte prijs vind ik toch zelf).
Comment
-
Ik heb mijn winterbanden gisteren al goed kunnen gebruiken om me uit de modder te sleuren2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
De combinatie van voorste zomerbanden die op hun minimum profiel beginnen te zitten, de nu en dan al wat koudere temperaturen en vochtigheid zorgen er voor dat ik hier en daar al wat onderstuur begin te krijgen, rapper begin te slippen bij stevig remmen en meer wielspin hebt.. Tijd dat de Nokians er onder liggen dus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenJe moet er nog 11 euro / band bij rekenen van mij dacht ik om ze te laten plaatsen (incl uitbalanceren), dan kom ik al aardig dicht bij jou prijs, + die van jou zijn 225 en van mij 215 hé
Verder is autobandenmarkt.be idd ECHT wel goedkoop, ook makkelijk dat je ze kan laten leveren bij de dichtstbijzijnde garage voor jou (die met autobandenmarkt samenwerkt) en die je dan contacteert om ze te laten opleggen (aan een correcte prijs vind ik toch zelf).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk rijd het hele jaar door met goede zomerbanden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten8° is het minste dat ik al gezien heb op mijn BC. dus ik steek ze nog altijd niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenDan stap je toch nooit voor 10u uit bed of zo Deze week was het natuurlijk nog vrij warm maar anderhalve week geleden ben ik toch al vertrokken met 3-4° en heb bovendien al 1 keer het ijs van de ruiten moeten krabben
afhankelijk van regio tot regio zeker2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIemand ervaring met Nokian WR G2?
Zie paar posts hierboven Ik zal je m'n bevindingen asap weten te vertellen!
Comment
-
Ben aan het twijfelen om me een set andere wielen met winterbanden te kopen, rij met een Audi A6 avant met 19" (banden 255/35).
Is wel een Quattro, mijn vader zegt van "hetgeen jullie rijden gaat da ni nodig zijn met die Quattro...".
Maar is dat ook zo, die paar keren dat het écht sneeuwt rij ik heel defensief maar heeft het voor de rest voldoende nut om bvb een 17"op de kop te tikken en winterbanden (of M+S banden) op te pleuren?2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
Comment