Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kan er iemand mij een goede link geven naar officiële informatie omtrent winterbanden in duitsland? Ik vind overal tegenstrijdige informatie.

Ik wil volgende zaterdag naar de kerstmarkt in Aachen gaan, maar ik heb geen winterbanden.

Comment

• Ik verander van zomer naar winterbanden .... Als er weer eens een setje naar de filistijnen gevoerd werd .... Bij deze staat de vijf dus sedert gisteren op winterrubber ...
      Op de snelweg bij hoge snelheid voelt dat toch telkens weer even vreemd aan .... Minder op rails ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
        kan er iemand mij een goede link geven naar officiële informatie omtrent winterbanden in duitsland? Ik vind overal tegenstrijdige informatie.

Ik wil volgende zaterdag naar de kerstmarkt in Aachen gaan, maar ik heb geen winterbanden.
        Men moet alleen winterbanden hebben in Duitsland als de omstandigheden ook winters zijn. Aken is toch maar net over de grens en ik denk niet dat er voor zaterdag al echt winters weer voorspeld wordt, dus dit is toch wel een berekend risico imo
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Deze week op winterbanden.

Comment

• Gisteren gewisseld naar wintersetup.

Comment

• gisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Men moet alleen winterbanden hebben in Duitsland als de omstandigheden ook winters zijn. Aken is toch maar net over de grens en ik denk niet dat er voor zaterdag al echt winters weer voorspeld wordt, dus dit is toch wel een berekend risico imo
                Ik ben zondag ook naar Essen gebold op zomersloefen.

Comment

• De mijne staat sinds vandaag ook weer op moonboots-met-wieldopkes
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Aha, men voorspelt dit weekend de eerste kleine winterprik. Tijd om over te schakelen. 'k Ga morgen m'n banden halen en 'k ga er rechtstreeks mee naar de bandenboer.

Comment

• deze namiddag heb ik een afspraak bij de bandencentrale voor de winterbanden

Comment

• Ik ga ze er ook dit weekend opleggen

Comment

• Dit weekend gaan de zomersletskes hier ook af ...

Comment

• Bij mij blijven ze gewoon d'r op zoals gewoonlijk, allen zou het best zijn van vooraan nieuwe banden te steken, want die zijn redelijk versleten.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Miljaar en ik rij rond met zomerbanden, waarvan de achterste 2 versleten, dat wordt oppassen ik wil niet weer in den decor gaan dit jaar
                              Wat kost dat zo'n deftig setje 15" 195?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Aha, men voorspelt dit weekend de eerste kleine winterprik. Tijd om over te schakelen. 'k Ga morgen m'n banden halen en 'k ga er rechtstreeks mee naar de bandenboer.
                                Goed om weten , morgen ook overschakelen dus
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• net gewisseld

Comment

• Geen "eerste kleine winterprik", maar een behoorlijke winterprik volgende week, met temperaturen tot zo diep als -10°C 's nachts en negatief ook overdag, zelfs in Vlaanderen.

Tijd om te switchen, dus. Stond gepland om dat nog deze week te doen, 'es bellen voor een afspraak voor vanavond, of 't komt er weer niet van...

Dat 't maar gauw sneeuwt, en veel ... dan kunnen we weer gaan slieren op 't vliegveld.

Comment

• Ideaal... Winterbandjes er dit weekend op, en dan heb ik tegen de eerste circuitdag de halve zomerbanden nog om verder slijt te rijden, alvorens een nieuw setje zomerbanden te scoren .

Comment

• straks ne pitsstop.
                                        Nora!

Comment

• Ik heb ze vorig weekend gewisseld, michelin pilot alpine.

Comment

Working...
                                          X