Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Afspraakje op circuit of openbare weg, tegen m'n 120d?
    Ik ga akkoord.

Tervuren- Oostende : +/- 130 km...ik denk al één pint tenminste hebben gedronken alvorens jij bent aangekomen .

Comment

• Winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk Berichten
        Ik ga akkoord.

Tervuren- Oostende : +/- 130 km...ik denk al één pint tenminste hebben gedronken alvorens jij bent aangekomen .
        In de Subaru-garage in Brussel centrum ofwa? Waarom zou ik daarheen rijden?

En 't gaat 'm om de auto's (en je uitspraken), niet om winnen op basis van een onverantwoord rijgedrag (wat je zou moeten doen als je 't tegen een 120d zou willen halen, maakt niet uit qua prestaties of verbruik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
          Winterbanden.

't Is gek maar zo op 't zich zou ik denken dat die achteraan andersom moeten liggen, met de langsgroeven aan de binnenkant en de bredere blokken aan de buitenzijde. Maar 'k zal me wel vergissen, winterbanden zijn iets totaal anders dan zomerbanden...

Comment

Ik ga akkoord.

waar moeten we ons melden voor geld in te zetten?

Indien jouw Forester stock is durf ik het zelfs met mijn bijna 10 jaar en 230k km oude standaard 320d Touring tegen je Forester op te nemen...

Comment

Winterbanden.

Wel een retevette wintersetup

Comment

• Ga met de legookes spelen !

Comment

Ik ga akkoord.

Dus jij gaat 130km als een idioot rijden, tegen topsnelheid, en uw leven riskeren (al dan niet in de sneeuw met zomerbanden) en er dan vanuit gaan dat uw kar sneller is, omdat je eerder aankomt dan iemand die zich in het verkeer niet als volslagen idioot gedraagt met zijn snellere wagen.

Slimmerd..

Sprintje trekken over 400m, of 1km, eens hernemen vanaf 100.... ik denk dat ze eerder zoiets bedoelen.

En je mag niet drinken als je met de wagen bent!

Comment

Ik ga akkoord.

Gast, uw bushok is zo traag als stront door een trechter, wat zit ge hier beetje hoog van de toren te blazen met zo'n geval, doe alstublieft ff normaal

Lol, een stock 118d maakt dat geval zelfs al vierkant in, en indien de 118d winterbanden heeft, ook nog 's betere tractie in winterse omstandigheden dan uw onfeilbaar super-duper AWD systeem op zomerbandjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      't Is gek maar zo op 't zich zou ik denken dat die achteraan andersom moeten liggen, met de langsgroeven aan de binnenkant en de bredere blokken aan de buitenzijde. Maar 'k zal me wel vergissen, winterbanden zijn iets totaal anders dan zomerbanden...
                      Het zijn geen richtingsgebonden banden, enkel 'inside' en 'outside' respecteren.

Comment

• Al die BMW's en Mitsubishi's en andere nijpen hun gat nogal hé, als puntje bij paaltje komt. Maar op papier zijn ze natuurlijk niet te kloppen...zoals gewoonlijk op papier !!!
                        Last edited by ; 26/10/2010, 22:14.

Comment

Ga met de legookes spelen !
                          helaas, heb ik niet meer

Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk Berichten
                          Al die BMW's en Mitsubishi's en andere nijpen hun gat nogal hé, als puntje bij paaltje komt. Maar op papier zijn ze natuurlijk niet te kloppen...zoals gewoonlijk op papeir !!!
                          van waar haal je dat eigenlijk, dat BMW-rijders die confrontatie uit de weg gaan?

Racen op de openbare weg, zoals jij aanhaalt, daar doe ik uiteraard niet aan mee. M'n verontschuldigingen voor die 'lafheid', maar zo dom ben ik nu ook weer niet. Maar een sprintje ga ik niet uit de weg, en zeker op afgesloten terrein: met plezier

Comment

Waarom zou je met een degelijke wagen naar de Subaru-ontmoetingsdag komen?
                            Ma echt wtf?

Da gaat hier van een discussie over winterbanden naar wa liggen bashen op subaru
                            En dan nog zitten doen alsof een subaru geen degelijke wagen is

Comment

Ga met de legookes spelen !

Comment

Al die BMW's en Mitsubishi's en andere nijpen hun gat nogal hé, als puntje bij paaltje komt. Maar op papier zijn ze natuurlijk niet te kloppen...zoals gewoonlijk op papier !!!
                                Ik ga in't vervolg opzij als ik u zie afkomen, want je bent zeker en vast sneller!

Dude, een 320d mag nog aanzetten in 2e, die gaat u nog voorbij voor je de 100 hebt aangetikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door スバル Bekijk Berichten
                                  Ma echt wtf?

Da gaat hier van een discussie over winterbanden naar wa liggen bashen op subaru
                                  En dan nog zitten doen alsof een subaru geen degelijke wagen is
                                  Heb jij wel alle posts gelezen?

Comment

• damn gast, gefrustreerde ziel

308SW met 90pk én winterbanden, eat that shit
                                    Last edited by ; 26/10/2010, 22:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                      Hij denkt vermoedelijk enkel Japans.

Toyota en Honda moeten inderdaad met een 2.2 aantreden... de rest van de wereld heeft meer dan genoeg aan een 2.0D om de Boxer diesel van Subaru partij te geven en achter zich te laten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk Berichten
                                      Al die BMW's en Mitsubishi's en andere nijpen hun gat nogal hé, als puntje bij paaltje komt. Maar op papier zijn ze natuurlijk niet te kloppen...zoals gewoonlijk op papier !!!
                                      mijn lancer X diesel was zelfs de meerdere tegen een boxer diesel... 2x getest.

Comment

• Ik denk 't niet...eenmaal de 190 en meer op teller komt, zie je al die BMW's Audi's Volvo's en andere van 't linkere baanvak verdwijnen als sneeuw voor de zon

Comment

Ik denk 't niet...eenmaal de 190 en meer op teller komt, zie je al die BMW's Audi's Volvo's en andere van 't linkere baanvak verdwijnen als sneeuw voor de zon
                                          en de sub gaat bij u tot ... ? (en dan bedoel ik niet op papier)

Comment

Working...
                                          X