Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDan nog liever zomerbanden dan van die chinese winterbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat varieert van 10 tot 15 €.
als ik mis ben hoop ik dat ze me snel corrigeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk voel mij echt super nu op mijn nieuwe Dunlop Sport Fastresponse banden.
Ik denk dat die banden nog een beter compromis zijn dan all seasons banden (voor gebruik in België dan).
Maar het verschil met mijn winterbanden, dunlop wintersport 3d, is toch nog altijd best groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenChinese brol. Dan kan je beter schaatsen monteren, of gewoon los op stalen velgen gaan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat varieert van 10 tot 15 €.
wisselen? per band of voor alles ??There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenIemand bekend met het merk mastersteel winterbanden?
Kan een setje kopen voor niet al teveel geld in de maat 225/45R17Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVoor wat het waard is: http://www.autobandentest.com/winter...er_/index.html
Comment
-
Het gaat om de volgende set die ik op het oog heb: http://auto-onderdelen.marktplaats.n...-gebruikt.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenKom hier in vergelijking met de rest toch echt niet slecht uit de test?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDat zijn niet echt objectieve vergelijkende tests, maar subjectieve ervaringen van gebruikers. Dat kan nuttig zijn, bv. als een bepaalde band echt zware gebreken vertoont die door verschillende gebruikers gemeld worden dan kan je daar rekening houden. Toch neem ik die reviews altijd met de nodige korrel zout. Je weet namelijk nooit wat een bepaalde persoon zijn verwachtingen zijn van een winterband. Iemand die een Mastersteel gekocht heeft zal wellicht niet met een Dunlop (om maar iets te zeggen) gereden hebben om te vergelijken. Het referentiekader is dus een beetje scheefgetrokken, en het is dus niet omdat een band "4 sterren" haalt dat ie even goed is als een andere band die ook "4 sterren" haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DieterA Bekijk BerichtenIk heb vorig jaar ook rondgereden op dunlop fastresponse, was er zeer tervreden van, en zelfs in winterse omstandigheden niet in de problemen geraakt.
Maar het verschil met mijn winterbanden, dunlop wintersport 3d, is toch nog altijd best groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenstockage?
wisselen? per band of voor alles ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenDonckers op Boomsesteenweg in Wilrijk vragen ze 90 EUR om de 4 banden te wisselen, balanceren en uitlijnen. Zeer tevreden van de service maar ik vind dit toch kostelijk. Is 180 EUR per jaar. Kent er iemand goedkopere adressen in Antwerpen?
Op www.autobandenmarkt.be kan je bij "montage partner" de tarieven van heel wat bandenboeren opvragen rondom je postcodeOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DieterA Bekijk BerichtenIk heb vorig jaar ook rondgereden op dunlop fastresponse, was er zeer tervreden van, en zelfs in winterse omstandigheden niet in de problemen geraakt.
heel content van geweest
maar ik heb nu een andere (2de hands) wagen gekocht, en daar liggen vooraan 'sava intensa' en achteraan nankang banden op..
beiden nog meer dan genoeg profiel, maar grip in nat weer is om te huilen, barslecht gewoon
Comment
Comment