wat een miserie toch, behalve die korte winter voor niets 600, als nu blijkt dat nieuwe zomerbanden al tot 0° gaan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het kriebelt zo hard om de zomervelgen terug onder de skoda te leggen ...
Maar zolang ik het niet warm genoeg vind om de auto te wassen ga ik zeker geen velgen verwisselen
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmijn zomervelgen liggen er ook onder sinds daarstraks
Omega verkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHet is gemakkelijker om zijn lompigheid op de winterbanden te steken dan om te moeten toegeven dat er niet genoeg afstand bewaard werd en het ongeval dus zijn eigen stomme fout is.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmijn zomervelgen liggen er ook onder sinds daarstraks
Mijn vriendin zoekt al langer een design voor een tattoo op haar onderrug en ik denk dat dat echt hetgene is waar ze naar op zoek is.
Dankuwel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHeb je een gedetailleerde tekening van die striping op je koffer?
Mijn vriendin zoekt al langer een design voor een tattoo op haar onderrug en ik denk dat dat echt hetgene is waar ze naar op zoek is.
Dankuweli 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHet is gemakkelijker om zijn lompigheid op de winterbanden te steken dan om te moeten toegeven dat er niet genoeg afstand bewaard werd en het ongeval dus zijn eigen stomme fout is.
Moest wel iets of wat harder doorremmen, dat mens liep gewoon ineens over vanuit het niets, maar was toch verschoten van het feit gewoon niet op tijd ermee te kunnen stoppen bij zo een weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenHet kriebelt zo hard om de zomervelgen terug onder de skoda te leggen ...
Maar zolang ik het niet warm genoeg vind om de auto te wassen ga ik zeker geen velgen verwisselen
Nice! Op 2 details na, maar die zijn hierboven al aan bod gekomen.
Omega verkocht?
ivm dat kuisen, ik kuis alleen mijn velgen...dus blinkende velgen onder ne vuile zwarte auto
zit wel met het probleem nu dat wanneer ik alles afdraai, mijn voorwiel vaststeekt tegen de binnenste kuip..gisteren naar den basket gereden (160km) en bij de minste oneffenheid raak ik mijn kassen vooraan, dus hopelijk is de plastiek snel weggeschuurd want tis toch elke keer verschietachtig
kan natuurlijk ook zijn omdat er zo'n dikke banden op liggen, dus als deze versleten, een 215 steken vooraan denk ik...achteraan is de 255 30 19 net goed om de kas te vullen..ben wel benieuwd wat het gaat geven met ne remork erachter...
@Kaiser chief: heb daar geen tekening van nee deze heeft de vorige eigenaar laten zetten en gaat er binnenkort af
als je wil kan ik wel eens een foto van dichtbij gaan nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten255 breed vanachter op ne voortrekker
ik doe misschien maar 5000km met die achterste banden en dan zijn ze om weg te smijten door de camber dus misschien dat er ne smallere band op komt daarna...
van kant wisselen is geen optie want dit is al gebeurd toen ze nog onder mijne omega lagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten.
En die Zafira... Ge hebt die hopelijk toch niet gekocht met het gedacht dat daar rustig mee gereden is .
ik rijd er ook niet echt 'rustig' mee hoor op de snelweg
Comment
-
Ik ben in de toekomst van plan om rond eind Oktober/ begin November over te schakelen. Dit is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van het weer. Eind maart dan weer terug de zomervelgen erop.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGisteren 14,5 graden. Dat is meer dan het dubbele dan waar winterbanden nog goed zijn.
.
Vooruitzichten voor dinsdag tot vrijdag
Vrijdag is er veel bewolking met af en toe wat lichte (smeltende) sneeuw. De maxima liggen tussen 0 en 2 graden. De wind waait zwak of matig uit noordoost, later uit zuidoost.
Laat toch mijn winterbandjes nog maar wat liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk Berichtenwww.meteo.be
Vooruitzichten voor dinsdag tot vrijdag
Vrijdag is er veel bewolking met af en toe wat lichte (smeltende) sneeuw. De maxima liggen tussen 0 en 2 graden. De wind waait zwak of matig uit noordoost, later uit zuidoost.
Laat toch mijn winterbandjes nog maar wat liggen.
als je 2 kranten neemt, dan spreekt de ene krant van 45% op regen en de andere op 15% kans op regen..dusja, ik bekijk het weer dag na dag, want ze kunnen amper het weer voor morgen correct voorspellen bij wijze van spreken, laat staan voor over 5 dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk BerichtenIk neem het ook niet zo letterlijk, maar dat het nog wel flink kouder kan worden dan 14° vooraleer we echt aan lente en zomer kunnen denken is toch redelijk zeker.
Van mij mag iedereen trouwens met de banden rijden die hij zelf goed vindt hoor.
heb dunlop SP sportmaxx liggen op de zomervelgen dus zijn zeker geen rommelbandjes e
zou er in de sneeuw ook mee durven rijden, alleen heb ik wat 'schrik' voor het zout
ik ken trouwens iemand die ze heeft als wintervelgen met winterbanden, dagelijks afspoelen en zijn randen zijn nog altijd 'nieuw' dus ze kunnen wel wat verdragen precies
Comment
-
none taken
Niemand zei dat jij rommelbanden hebt
En natuurlijk kan je al perfect op zomerbanden rijden nu, mogelijk heb je zelfs helemaal geen winterbanden meer echt nodig dit jaar. Ik heb trouwens in november - december nog met zomerbanden gereden toen het al veel kouder was dan nu. Ik neem die temperaturen waarbij een zomerband of een winterband optimaal presteert niet al te nauw. Zo lang het niet vriest en de wegen er glad bij liggen heb je eigenlijk niet eens winterbanden nodig. Ik wacht dus nogal lang om mijn winterbanden op te zetten, maar eens ze erop liggen gaan ze er ook weer af als ik ze zeker niet meer nodig ga hebben. En dat is nu nog niet.
Het enigste waar ik me een beetje aan kan ergeren zijn degenen die als het echt nodig is nog te koppig of te gierig zijn om winterbanden te monteren en hierdoor het verkeer ophouden.
Comment
-
Zo, mooi moment voor de zomerbanden te monteren!
Sneeuw gaat er niet meer komen, de temperaturen gaan komende week in de dubbele cijfers en nieuwe zomerbanden hebben ook bij lage temperaturen vast wel een betere grip dan versleten winterbanden?
Comment
Comment