Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag ook m'n zomerbanden gemonteerd, verschil²²
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Morgen gaan mijn zomerbandjes er ook weer op, maar ik krijg men velgen niet helemaal proper...
      Zondag paar uren aan zitten poetsen, en toch blijven er zwarte 'spikkels' te zien. Vooral op de voorste velgen. Iemand een idee met wat ik ze best clean? Verkeerde topic, i know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
        Morgen gaan mijn zomerbandjes er ook weer op, maar ik krijg men velgen niet helemaal proper...
        Zondag paar uren aan zitten poetsen, en toch blijven er zwarte 'spikkels' te zien. Vooral op de voorste velgen. Iemand een idee met wat ik ze best clean? Verkeerde topic, i know.
        Gewoon een vod met white spirit. Zijn waarschijnlijk zwarte spîkkeltjes asfalt of zo, die lossen als sneeuw voor de zon op met white spirit, daarna eens afwassen met een sopje en 't is ok.

Comment

• Thx Will, morgen eens proberen

Comment

• White Spirit maakt elk glanzend oppervlak wel dof dus ALS je het wil proberen mag je het zelfs geen seconde laten inwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              White Spirit maakt elk glanzend oppervlak wel dof dus ALS je het wil proberen mag je het zelfs geen seconde laten inwerken.
              Zijn er andere mogelijke producten die ik kan gebruiken, want dit is wel wat riskant?

Comment

White Spirit maakt elk glanzend oppervlak wel dof dus ALS je het wil proberen mag je het zelfs geen seconde laten inwerken.
                Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                Zijn er andere mogelijke producten die ik kan gebruiken, want dit is wel wat riskant?
                White spirit geeft geen problemen hoor, geloof me. Maar waarschijnlijk gaan die zwarte puntjes daarmee nog niet weggaan. Als het teer is dan kan je dat met je nagel wegkrabben (ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt, dat is een menselijke reflex). Hoogstwaarschijnlijk is het remstof dat ingevreten is in de lak. Is het vooral in de hoekjes van de velgen? Je kan dit wegkrijgen dmv clay of een product als iron-x.
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Idd dat heb ik al proberen te doen zonder resultaat . En ja het is vooral in de hoekjes van men velgen.
                  Waar kan ik deze producten vinden?

Comment

• De iron-x kan je hier krijgen, maar misschien kan je forumlid wax-it eens contacteren of hij dit ook verkoopt. Staat niet in zijn webshop maar hij zal het ook wel gebruiken. ALS het remstof is, krijg je het hiermee weg.
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ok, thx zal hem een PMke doen.

Comment

• Het is de hoogste tijd dat die zomervelgen hier toekomen,het duurt nu al lang genoeg.
                        Het begint serieus op mijn systeem te werken,het zou voor deze week zijn.Afwachten.

.

Comment

Alvorens m'n wagen te simoniseren wrijf ik hem ook proper met een vod met white spirit, daarna even afwassen met een sopje en nog nooit problemen van "dof" worden gehad. Het is wel een vettig spul eh, dus ik denk niet dat het veel dof zal maken op een velg ??

Comment

• White spirit is ontvetter. Je auto wassen met Dreft is veiliger .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              White spirit is ontvetter. Je auto wassen met Dreft is veiliger .
                              Heb ik geprobeerd, maar ik wist geen weg met al dat schuim....

Comment

• Probeer WD40 eens.
                                Database error.
                                The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                  Heb ik geprobeerd, maar ik wist geen weg met al dat schuim....
                                  hoe zou dat komen...

Water met ajuin al geprobeerd? Voor ramen ideaal zonder strepen, maar of dat ook bij auto's lukt... zelf nog niet geprobeerd

Comment

• Eindelijk gewisseld! De velgen waren nog op onderhoud en gisteren en eergisteren ze op de juiste auto's gezet.

En nu kunnen de wintervelgen binnen voor een onderhoud .

Comment

• Als Ragazza_loco schrik heeft om met white spirit op haar carosserie te zitten (van haar wagen bedoel ik wel) dan kan ze eens proberen om die zwarte stippen met margarine of boter weg te werken. Dat weekt dat ook los en dan zal ze zeker geen schrik moeten hebben dat het ontvet .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
                                        hoe zou dat komen...

Water met ajuin al geprobeerd? Voor ramen ideaal zonder strepen, maar of dat ook bij auto's lukt... zelf nog niet geprobeerd
                                        Een doorgesneden ajuin is wel goed tegen het aanvriezen van de ruiten maar om ze te wassen weet ik niet. Sorry, is een doorgesneden patat, geen ajuin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Als Ragazza_loco schrik heeft om met white spirit op haar carosserie te zitten (van haar wagen bedoel ik wel) dan kan ze eens proberen om die zwarte stippen met margarine of boter weg te werken. Dat weekt dat ook los en dan zal ze zeker geen schrik moeten hebben dat het ontvet .......
                                          Loool mijn carrosserieke smeer ik met andere dingen wel in
                                          Lijk me wel strange om eerlijk te zijn

Comment

Working...
                                          X