Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn als sneeuw smelt word het nat en daarvoor zou een winterband toch ook moeten dienen, niet?
Comment
-
Winterbanden zitten er onder. Driften gaat makkelijker met winterbanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk ga morgen terug m'n zomerbanden erop leggen
Comment
-
Mijn winterbanden liggen er ondertussen 11000 kilometer op en nog maar enkele dagen temperaturen gehad die passen bij de banden ... Hopelijk zijn ze de derde winter nog iets waard, want de leasing zal heel waarschijnlijk geen nieuwe set toestaan.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn iedereen hier twee maanden terug maar roepen dat het tijd was voor de winterbanden!
Die van mij liggen te rotten in de doos ja!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn iedereen hier twee maanden terug maar roepen dat het tijd was voor de winterbanden!
Die van mij liggen te rotten in de doos ja!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenChinese brol is chinese brol.
Ja, niet mijn fout he, kunnen die nu echt niks deftigs maken ? De harddisken (die wel deftig zijn) worden blijkbaar in Thailand gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk moet ze toch niet hebben, bij geen enkel weer.
Mijn zomerbanden hebben mij tot op heden nog nooit in de steek gelaten, in geen enkele weerssituatie, ook niet in de afgelopen winters.
Ik bedoel vroeger, 5 jaar geleden enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenJakkel, gij zijt alvast mijn bandenheld van't jaar tot nu toe
Als dat weer van die Alpen nog naar hier komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk BerichtenHet hangt van veel af, maar vroeger reden mensen ook met zomerbanden, en dat ging toen evengoed (of even slecht).
Ik bedoel vroeger, 5 jaar geleden enzoOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar de winter is pas gedaan op 21 maart hé...
Als dat weer van die Alpen nog naar hier komt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment