Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik heb dan ook gezegd dat ze enkel beter zijn in die situaties waar ze écht voor dienen hé. Nog eens, ijzel en sneeuw dus.
    En als sneeuw smelt word het nat en daarvoor zou een winterband toch ook moeten dienen, niet?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      En als sneeuw smelt word het nat en daarvoor zou een winterband toch ook moeten dienen, niet?
      Ik vind uit eigen ervaring een winterband alleen nuttig bij ijzel en sneeuw. Dus als die sneeuw smelt moet ik terug met mijn zomerbanden rijden hé.

Comment

• Winterbanden zitten er onder. Driften gaat makkelijker met winterbanden
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• ik heb sinds ik de wintersloefen gelegd heb die auto laten staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Ik ga morgen terug m'n zomerbanden erop leggen
            Ik ook , de winterbanden zijn nu 1000 km ingelopen , eraf en wachten tot ze gebruikt kunnen worden waarvoor ze gemaakt zijn .
            Last edited by ; 02/01/2012, 23:01.

Comment

• ik ga men zomerbanden ook terug steken, wa een kutweer is me da
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Mijn winterbanden liggen er ondertussen 11000 kilometer op en nog maar enkele dagen temperaturen gehad die passen bij de banden ... Hopelijk zijn ze de derde winter nog iets waard, want de leasing zal heel waarschijnlijk geen nieuwe set toestaan.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• En iedereen hier twee maanden terug maar roepen dat het tijd was voor de winterbanden!

Die van mij liggen te rotten in de doos ja!

Comment

En iedereen hier twee maanden terug maar roepen dat het tijd was voor de winterbanden!

Jakkel, gij zijt alvast mijn bandenheld van't jaar tot nu toe

Comment

En iedereen hier twee maanden terug maar roepen dat het tijd was voor de winterbanden!

De mijne in één of andere kelder, ze gingen anders al lang kapot gereden geweest zijn

Comment

• ik heb vakantie en hoef de auto niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Chinese brol is chinese brol.
                          Het is bijna een pleonasme ...

Ja, niet mijn fout he, kunnen die nu echt niks deftigs maken ? De harddisken (die wel deftig zijn) worden blijkbaar in Thailand gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Ik moet ze toch niet hebben, bij geen enkel weer.
                            Mijn zomerbanden hebben mij tot op heden nog nooit in de steek gelaten, in geen enkele weerssituatie, ook niet in de afgelopen winters.
                            Het hangt van veel af, maar vroeger reden mensen ook met zomerbanden, en dat ging toen evengoed (of even slecht).

Ik bedoel vroeger, 5 jaar geleden enzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                              Jakkel, gij zijt alvast mijn bandenheld van't jaar tot nu toe
                              Maar de winter is pas gedaan op 21 maart hé...
                              Als dat weer van die Alpen nog naar hier komt.

Comment

• Stel dat je nu een nieuwe wagen koopt met zomerbanden, zouden jullie dan nu nog wisselen naar winterbanden?

Comment

• nee, absoluut niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                                    Het hangt van veel af, maar vroeger reden mensen ook met zomerbanden, en dat ging toen evengoed (of even slecht).

Ik bedoel vroeger, 5 jaar geleden enzo
                                    Ik rij nog altijd met zomerbanden, de laatste twee jaar met serieuze winetr ook metr zomerbanden blijven rijden en dat zonder problemen.
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Maar de winter is pas gedaan op 21 maart hé...
                                      Als dat weer van die Alpen nog naar hier komt.
                                      Ja, stel u voor dat wat er de afgelopen week allemaal uitgevallen is sneeuw was geweest

Comment

• dan konden we niet gaan werken met die metershoge sneeuwmuur
                                        morgen gaan de mijne er voorlopig af
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Dit jaar is het een winter(band)loos jaar denk ik.

Comment

Working...
                                          X