Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    morgen ligt de sneeuw er al
    Ik heb ze er net opgesmeten, ik zie nog niks van sneeuw.

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    ²
    Ik rij normaal gezien morgenavond naar de Ardennen dus ik zal ze kunnen gebruiken denk ik
    Daar gaan ze nu zeker nuttig zijn.

Comment

• allé sabine was er precies weer boenk op gisterenavond
      www.peugeotforum.be

Comment

• Deze namiddag vlug naar de bandenboer, velgen en banden toegekomen, zal net op tijd zijn

Comment

• Hier sneeuwt het!!!

Comment

• In deerlijk 13:05 schijnt volop de zon.

Comment

• Hier ook nog volop zon...
              Moet vanavond naar de kust en daar voorspellen ze tijdelijke stijging naar +3 graden en regen => ijzel
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Sinds een half uur dikke sneeuwvlokken hier in de kempen.

Comment

• Vandaag of morgen eens mijn winterbanden steken

Hier ligt al een mooi sneeuwlaagje, en het is nog aan het sneeuwen!

Comment

• hier ligt er al 3 cm
                    www.peugeotforum.be

Comment

• hier 6, maar het lijkt over

Comment

• hier valt het nog met dikke vlokken uit de lucht en het lijkt niet dat het snel gaat stoppen
                        Op een tafeltje buiten ligt er makkelijk een 10 tal cm sneeuw, maar op het terras ondertussen een 5 tal centimeter.
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Afgaand op die 1180km file wat nu staat zijn der blijkbaar veel te laat met hun banden

Comment

• winterbanden steken :

@Dimi : had je beter gisteren al gedaan

sneeuw : Antwerpen : 5 tot 10 cm en hij blijft liggen !!!

(niet moeilijk , het vriest 5 graden )

Comment

• Hier is het al gedaan met sneeuwen. Naar huis aan een slakkentempo. Wel voor het eerst nut gehad aan mijn winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                                Afgaand op die 1180km file wat nu staat zijn der blijkbaar veel te laat met hun banden
                                Misschien is er wel ergens een file ontstaan door ene die denkt dat 'm met z'n winterbanden alles aankan in de sneeuw.

Comment

• Thuis geraakt zonder winterbanden

Iedereen rijdt zodanig traag dat er geen nood aan is.. Juist aan bruggen efkes op de tanden bijten.
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Geplaatst, maar ik heb 1 bout gebroken morgen dan maar een bezoekske brengen aan de garage

Comment

• na 3 maand dat ze er op liggen toch wel gemerkt dat het beste er vanaf is, komt ervan als ze u verplichten om ze der eind oktober al op te leggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        na 3 maand dat ze er op liggen toch wel gemerkt dat het beste er vanaf is, komt ervan als ze u verplichten om ze der eind oktober al op te leggen...
                                        Verplichten? Wie? wat? waar? hoe? wanneer?
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vandaag ondervonden dat de Dunlops W, niet deugen op de Quattro. Bandencentrale krijgt vanmij een heel grote voor hun stommiteit. Volgende winter komen er terug Michelins op, of er moest ondertussen nog wat beters op de markt komen natuurlijk.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X