Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
    Slechte batterij ? 1 adres in Antwerpen : AKA-batterijen Bredabaan Merksem (brug van 't sportpaleis over en naar links in doodlopend stuk Bredabaan )

Heb daar geen aandelen hoor .
    Volgens mij is het de batterij niet. Vorige week reed ik ermee naar St-Job en schokte de auto af en toe een beetje, om nadien in noodloop te gaan.
    Niks van power en niet over de 2800 toeren willen gaan.
    Ik heb me dan aan de kant van de weg gezet, auto stil gelegd en terug gestart. Eerst bleef het toerental op 500 hangen, bij de tweede keer was hij wel weg.
    's Avonds vertel ik het thuis en kreeg ik als antwoord "Dat is niet erg, ik heb het ook al gehad maar als je normaal rijdt kom je toch niet boven die 2800 toeren."
    Nu zijn ze kwaad omdat ik niks gezegd heb.
    Sebiet eens naar de garage bellen.
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Ik heb sinds begin november 18" bridgestone Blizzak laten leggen op mijn Peugeot 508.
      Zijn ondertussen al 2 keer opnieuw uitgebalanceerd, maar er blijft een lichte trilling boven de 140 km/h
      Volgens de bandenboer heeft hij hetzelfde voor met een 508 die op 18" Dunlop staat.
      Aangezien ik vrij regelmatig in Duitsland rijd, toch behoorlijk vervelend. 't Is de eerste keer dat ik zo'n grote velgen op m'n auto heb, maar ik hoop dat het toch exemplarisch is, voor de banden
      Met de zomerbanden erop, had ik totaal geen last trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Tenzij je een brug ter beschikking hebt

Tenzij je een F1 bandenwisselteam ter beschikking hebt zeker . Met een brug heb je nog altijd werk he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Zijn ondertussen al 2 keer opnieuw uitgebalanceerd, maar er blijft een lichte trilling ...Aangezien ik vrij regelmatig in Duitsland rijd, toch behoorlijk vervelend. 't Is de eerste keer dat ik zo'n grote velgen op m'n auto heb, maar ik hoop dat het toch exemplarisch is, voor de banden
          Misschien eens opzoeken : je kan je wielen ook laten super-uitbalanceren (oid ) , dat wil zeggen dat ze eerst al gaan zoeken op welke plaats de band komt op je velg en dan pas gaan werken met lood of ander materiaal om uit te balanceren....wordt veel gedaan bij sportieve wagens

@Diabolic : met een brug in/aan huis zou ik toch een paar keer durven wisselen van wielen hoor , al was het maar voor 2 weekjes...kan nooit langer dan 20 minuten duren (zonder = 40-50 minuten )
          Last edited by ; 14/01/2013, 18:56.

Comment

• Enfin der komt nog eens een paar dagen winterbandenweer aan. Altijd goed voor de gemoedsrust ("k heb ze nu toch gekocht, het mag nu ook gaan sneeuwen")
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Zolang er niet gestrooid wordt zal het leuk zijn om te rijden , de t° blijft heel de week +- onder 0 .
              ( en als er dan nog eens af en toe een zonnetje doorkomt wordt het helemaal leuk )

Comment

• Er is al gestrooid van vorige nacht. Ze weten duidelijk met hun zoutvoorraad geen blijf, hier worden zelfs gemeentewegen preventief gestrooid die normaal altijd overgeslagen worden.
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Zal morgen gezellig worden op de baan.Hier in Roeselare all 10 cm sneeuw!
                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                    Zal morgen gezellig worden op de baan.Hier in Roeselare all 10 cm sneeuw!
                    Gelukzakken !
                    Hier in Antwerpen niks te zien......0.0 maw

Comment

• Hier is het ook goed aan bet sneeuwen al. Gelukkig morgen net geen les dus geen gezeik op de baan. Zal weer wat worden.

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                        Zal morgen gezellig worden op de baan.Hier in Roeselare all 10 cm sneeuw!
                        Amaai niet, al serieus dik hier

' T zal sleren worden...

Comment

• Passendale begonnen iets na 19h, om 21h alleszins al 8cm. Nu geen goesting om nog eens te gaan meten, veel te koud .
                          Vandaag al nen ganse dag buiten gewerkt, plezant met van die moerkes van m3, morgen zijn eerste 2 depannages ook al buiten, kwestie van de dag goed te beginnen .

Comment

• Ondertussen ook al ff aan het sneeuwen hier : 23.30h : +- 2.5 cm en het is nog volop bezig.....zal morgen eens horen hoe de collega's met zomerbanden het er vanaf gebracht hebben

Comment

• Ik zalt u morgen laten weten . Nu bij 2 a 3 cm ging het. Gewoon vertrekken in 2e en alles komt goed. (Min of meer )
                              BMW X5 45e

Comment

• Hier heeft er het afgelopen uur een klein beetje fijne sneeuw gevallen, maar d'r ligt zelfs nog geen centimeter.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Efkens voor de lol een rondje gereden rond Leuven: alles was redelijk goed berijdbaar (de sneeuw ligt nog los). Op het knooppunt van de E314 naar de E40 stond alles wel stil: daar waren er zelfs kettingen aan't opleggen.

Ik verwacht in alle geval dikke miserie morgenvroeg.

Comment

• Woohoow, morgen de winterbanden eindelijk eens testen !
                                    All hail the Ovlov

Comment

• Die winterbanden waren toch nuttig. Straks naar Meulebeke langs lokale wegen en daarna via Erpe naar Brussel - ik vrees eerlijk gezegd vooral de avondspits

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
                                      BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
                                      Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Straks eens testen hoe mijn winterbanden het doen op sneeuw. Ik moet enkel een korte rit maken naar het centrum van een grote stad maar vrees er toch voor om er lang over te doen.

Comment

• lol, sneeuwkettingen? Die moeten eens in Oostenrijk gaan rijden. :-) Hier zomerbanden met achterwielaandrijving en geen enkel probleem deze morgen. Ik begrijp al die ophef eerlijk gezegd niet...

Comment

Working...
                                          X