Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik gooi ze erop wanneer de eerste sneeuw er ligt of aangekondigd is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
      ik gooi ze erop wanneer de eerste sneeuw er ligt of aangekondigd is
      En dan kan je een halve kilometer aanschuiven omdat iedereen hetzelfde idee had en dan naar de bandenboer rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        En dan kan je een halve kilometer aanschuiven omdat iedereen hetzelfde idee had en dan naar de bandenboer rijdt

Niet iedereen gaat die opleggen bij de bandencentrale, ik leg de mijne er zelf op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Niet iedereen gaat die opleggen bij de bandencentrale, ik leg de mijne er zelf op
          Inderdaad, ik ook.

Comment

• Nog geen seconde aan mijn winterbanden gedacht. Nu nog niet dus alleszins.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
              ik gooi ze erop wanneer de eerste sneeuw er ligt of aangekondigd is
              Winterbanden hebben nochtans al hun effect bij temperaturen onder de 7 graden Celsius.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Winterbanden hebben nochtans al hun effect bij temperaturen onder de 7 graden Celsius.
                Aan sommige mensen kan je dan echt niet uitgelegd krijgen, die denken echt dat winterbanden enkel hun nut hebben wanneer het effectief sneeuwt.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Aan sommige mensen kan je dan echt niet uitgelegd krijgen, die denken echt dat winterbanden enkel hun nut hebben wanneer het effectief sneeuwt.
                  Idd
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik begin er nu toch meer en meer aan te denken om dan toch winterbanden te steken.

Alleen moet ik dan wel eindelijk een goede velg voor in de zomer vinden.

En dan zien wat voor winterband ik zou pakken, zou niet weten wat te nemen voor op de C4.
                    Iemand die me een goede winterband kan aanraden?
                    de maat is 205/55 16
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

de maat is 205/55 16
                      Banden voor auto's, bedrijfswagens en motorfietsen, tegen zeer lage prijzen. Plaats nu uw bestelling, comfortabel vanuit thuis, en hebt uw banden aan u snel geleverd, voor bestellingen vanaf 2 of meer banden, kosteloos bij autobandenmarkt.be

Comment

de maat is 205/55 16
                        Kijk ff in de testen van dit jaar ( of de meest recentste) en koop liefst een A-merk .

(weet niet of Opglabbeek in jouw buurt is maar daar is iemand met lagere prijzen tegenover de meeste andere.....Ackermans dacht ik )

Comment

• Ik lees hier net op de site van het KMI (trend voor de volgende 14 dagen):

Vooruitzichten voor vrijdag 01 november tot donderdag 07 november
                          Met een zuidwestelijke stroming wordt het opnieuw wisselvallig met regelmatig regen of buien maar de neerslaghoeveelheden blijven beperkt en ook de temperaturen blijven relatief zacht met waarden tussen 10 en 14 graden.

Er zal wel wat winterbandrubber op het wegdek blijven kleven...

Comment

• +1!

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                            Kijk ff in de testen van dit jaar ( of de meest recentste) en koop liefst een A-merk .

(weet niet of Opglabbeek in jouw buurt is maar daar is iemand met lagere prijzen tegenover de meeste andere.....Ackermans dacht ik )
                            Hoeft niet persé een A-merk te zijn, Nokian is ook zeer goed

Comment

• Nokian is zeer goed wat betreft de hogere klasse, die nog in Finland gemaakt worden; de instap-reeksen zijn ... aziatisch

Comment

• Morgen komt er winterrubber onder mijn Sprinter.
                                Is redelijk vroeg maar hij moet binnen voor een herstelling en heb zowiezo een dag recup, dus maar van de gelegenheid gebruik maken om de winterbanden te laten monteren .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Had ik al effe naar gekeken en dacht dan aan de Michelin Alpin.

Comment

• onder de auto van de vrouw steken barum polaris 2 winterbanden en ik moet zeggen: ben daar zeer tevreden van. Goede grip zowel droog als regenweer en bij sneeuw een pak meer grip dan de michelin zomerbanden.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

Had ik al effe naar gekeken en dacht dan aan de Michelin Alpin.
                                      Mijn winterrubbers zijn Michelin......Alpin .....A4 (bj 2011 , made in Germany ) , ondertussen zijn die weer verbeterd zeker ?

Comment

• Het was 19gr vandaag. Hoe lukt het met de winterbanden boys? Onderweg naar het werk een millimetertje profieldiepte verloren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Het was 19gr vandaag. Hoe lukt het met de winterbanden boys? Onderweg naar het werk een millimetertje profieldiepte verloren?
                                          Als het zo nog effe blijft, dan zijn de winterbanden versleten nog voor de winter begint.

Comment

Working...
                                          X