Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag de wintersloffen erop.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Comment

• Ze liggen erop!
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Sinds eergisteren erop. Ging super met de pas aangekochte garagekrik.
        Remt merkelijk beter(grip) dan met zomerbanden bij deze koude buitentemperaturen (CA 4°C).

Comment

• Voila si, hier liggen ze er ook op.
          Het eerste dat me opvalt is dat ze duidelijk veel stiller zijn dan mijn zomerbanden, maar ook comfortabeler.
          Maat en bandenspanning zijn nochtans hetzelfde.

Comment

• Ze liggen erop.

Toch eens grondig gekuist en gewaxt.

Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
            2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
            2014 Golf 7 R ---> Verkocht
            2008 BMW E91 335i --> Verkocht
            2015 Golf 7 GTD

Comment

• Properkes

Sent from my iPhone using Tapatalk
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Hier ligt op de firmakrel een 4 seizoensband ( Goodyear Vector 5+). Eerste vaststellingen: op nat geen kl...waard, en op droog evenmin. Zeker als je wat vlotter gaat rijden. Vindt het eigenlijk wel kl.... dat we niet meer kunnen kiezen tussen een zomer en winterband. En dus verplicht zijn van met dit soort onzin rond te rijden. Ben benieuwd wat dat gaat geven op sneeuw tov de Ultragrips die ik vroeger had op mijn vorige.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oei Utah, dat klinkt maw niet al te veelbelovend. Wel vreemd dat je daar geen zeg in hebt hoor.

Comment

• Wat is eigenlijk dit jaar de beste winterband?
                    Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                    2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                    2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                    2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                    2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                      Oei Utah, dat klinkt maw niet al te veelbelovend. Wel vreemd dat je daar geen zeg in hebt hoor.
                      Daar is toch niks vreemds aan? Is een firmawagen, dus gaat om kosten, firma betaalt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                        Wat is eigenlijk dit jaar de beste winterband?
                        Nog niet gelezen, heb zelf op auto van mn vrouw continental wintercontact 850 gelegd gisteren, kwamen vroeger steeds goed uit testen.
                        Zelf heb ik dunlop wintersport

Comment

• Bridgestone Blizzak LM32 sinds gisteren op onze 5.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

ik dacht Michelin Alpin

Comment

• nee, dat is enkel de duurste.

Comment

• Continental WinterCtc TS 850
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Nokian WR A3.
                                  Als je een 'premium' merk wil, dan best Continental TS830.

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                  Nog niet gelezen, heb zelf op auto van mn vrouw continental wintercontact 850 gelegd gisteren, kwamen vroeger steeds goed uit testen.
                                  Zelf heb ik dunlop wintersport
                                  Goede keuze
                                  Dunlops zijn ook goed!

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                  ik dacht Michelin Alpin
                                  Komt pas op de 7e plaats. Michelin is zowat de beste in het droog, maar winterband zijn ze niet zo goed. Vooral veel te duur voor wat je er voor krijgt.

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Voila si, hier liggen ze er ook op.
                                  Het eerste dat me opvalt is dat ze duidelijk veel stiller zijn dan mijn zomerbanden, maar ook comfortabeler.
                                  Maat en bandenspanning zijn nochtans hetzelfde.
                                  Winterbanden zijn wat zachter hé, vandaar waarschijnlijk wat comfortabeler. Al zeker als je van bv een harde Bridgestone komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                    nee, dat is enkel de duurste.
                                    Duurste ???
                                    De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd. Let ook op het gebruik van punten in plaats van bijvoorbeeld een komma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                      Daar is toch niks vreemds aan? Is een firmawagen, dus gaat om kosten, firma betaalt...
                                      Ieder zijn gedacht natuurlijk.
                                      Veiligheid is toch niet het minste.
                                      Ik heb nooit een dienstvoertuig gehad.

Comment

• winterbanden test 2013.
                                        http://www.anwb.nl/auto/tests/bandentests/winterbandentest/2013
                                        Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                                          Ieder zijn gedacht natuurlijk.
                                          Veiligheid is toch niet het minste.
                                          Ik heb nooit een dienstvoertuig gehad.
                                          Je hebt natuurlijk gelijk dat veiligheid niet het minste is, wat ik bedoel is: een firmawagen wordt betaald door de firma, dat betekent dat zij de meeste kostgerelateerde keuzes maken, anders kan je geen wagenbeleid voeren binnen een bedrijf. Simpel voorbeeld: jij kiest voor veiligheid en vindt dat je dan aanspraak kan maken op winterbanden, je collega interesseert dat niet, mag hij met het 'uitgespaarde' budget dan wat anders doen? Zoiets komt nooit goed natuurlijk...

Comment

Working...
                                          X