Vandaag de wintersloffen erop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ze liggen erop.
Toch eens grondig gekuist en gewaxt.
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Hier ligt op de firmakrel een 4 seizoensband ( Goodyear Vector 5+). Eerste vaststellingen: op nat geen kl...waard, en op droog evenmin. Zeker als je wat vlotter gaat rijden. Vindt het eigenlijk wel kl.... dat we niet meer kunnen kiezen tussen een zomer en winterband. En dus verplicht zijn van met dit soort onzin rond te rijden. Ben benieuwd wat dat gaat geven op sneeuw tov de Ultragrips die ik vroeger had op mijn vorige.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Wat is eigenlijk dit jaar de beste winterband?Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenOei Utah, dat klinkt maw niet al te veelbelovend. Wel vreemd dat je daar geen zeg in hebt hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenWat is eigenlijk dit jaar de beste winterband?
Zelf heb ik dunlop wintersport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenWat is eigenlijk dit jaar de beste winterband?
ik dacht Michelin Alpin
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Als je een 'premium' merk wil, dan best Continental TS830.
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenNog niet gelezen, heb zelf op auto van mn vrouw continental wintercontact 850 gelegd gisteren, kwamen vroeger steeds goed uit testen.
Zelf heb ik dunlop wintersport
Dunlops zijn ook goed!
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichtenik dacht Michelin Alpin
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenVoila si, hier liggen ze er ook op.
Het eerste dat me opvalt is dat ze duidelijk veel stiller zijn dan mijn zomerbanden, maar ook comfortabeler.
Maat en bandenspanning zijn nochtans hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtennee, dat is enkel de duurste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenDaar is toch niks vreemds aan? Is een firmawagen, dus gaat om kosten, firma betaalt...
Veiligheid is toch niet het minste.
Ik heb nooit een dienstvoertuig gehad.
Comment
-
winterbanden test 2013.
http://www.anwb.nl/auto/tests/bandentests/winterbandentest/2013Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenIeder zijn gedacht natuurlijk.
Veiligheid is toch niet het minste.
Ik heb nooit een dienstvoertuig gehad.
Comment
Comment