Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenwaarschijnlijk zaterdag, ik heb het aan mijne rug dus mijne buurman gaat ze switchen.. hij is nogal handig daarin en heeft zelfs een eigen werkplaats/garage met alle benodigdheden
Typisch, met zo een uitleg heb ik er vorig jaar 5 gedaan en had ik last van mijn rug.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
ik doe het ook al voor heel de familie en een paar buren...
ze gaan toch moeten wachten tot ik de mijn gelegd heb en dat zal nog niet voor direct zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVoor de doorsnee wagen met een winterband op kleine (stalen) velg zal 1.500 de prijs voor band+velg zijn.
Comment
-
Van vorige week en momenteel aant sneeuwen in Sint-Niklaas....
Comment
-
Hier nog niks sneeuw.
Ik zou nog wel eens zo een winter willen zoals die van 2010 - 2011, toen ze zonder zout zaten.
Nooit zo graag op de baan geweest bij winterweer als toen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Hier is het de moeite niet, af en toe een vlokje.
Hopelijk gaat het morgenvroeg niet vriezen, want dan is het naar het werk glijden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
de baan zag goed wit gisterenavond... wel nog altijd met zomerbanden aan het rijden, mijn nieuwe krik en momentsleutel zijn nog niet toegekomen (normaal vandaag of morgen). Zou zonde zijn dat ik ze nu wissel zonder mijn nieuw speelgoed hé2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Heb winterbanden (Goodyear eagle ultra grip) met nog 5-7 mm profieldiepte.
Genoeg mm om de winter mee door te komen?
Sent from my HTC One using Tapatalk2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
Er is trouwens al sneeuw in de VLAAMSE Ardennen..... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenHeb winterbanden (Goodyear eagle ultra grip) met nog 5-7 mm profieldiepte.
Genoeg mm om de winter mee door te komen?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtentuurlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk zou pas switchen onder de 3 a 4 mm, vooraan zou ik tot 3 gaan, achteraan maar tot 4
Comment
-
Ik vervang de mijne dit weekend. Achterwielaandrijving + 18inch + runflat + temperaturen onder 7 graden gaan niet samen...
M'n achterste 2 banden hebben nog 5 mm profiel, niet echt optimaal meer, maar ja. Is altijd beter dan de runflats. Vooraan laat ik de goeie steken: is veiliger bij rem-manoeuver...
En als't zonneke terugkomt, gaan de runflats in de vuilbak en steek ik michelins of zo.... Die runflats zijn veel te oncomfortabel (kan nooit goed zijn voor velgen/ophanging) en grip is alleen goed bij droog weer en boven 15 graden...
Met de S-max kan ik bijna rapper door de bocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenMet de S-max kan ik bijna rapper door de bocht
Overigens, als een winterband minder dan 4mm heeft, voldoet die in Duitsland niet meer als winterband. Iets om rekening mee te houden als je die kant op gaat.
Comment
Comment