Ik heb ze deze morgen opgelegd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik kom er maar niet toe om winterbanden te gaan laten steken.
Straks is het niet meer nodig.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ook vandaag. Vind mijn wintervelgen bijna even mooi als de zomer
De zomervelgen zijn de originele; winter nadien bijgekocht.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Voilà, miin winterbanden staan onder de Porsche en het was right on time !
Donderdag avond kon ik al voelen dat het nodig werd..
Zomer banden begon te rippen bij stilstaan draaien, grip begon limiet te zijn bij hard optrekken en de wagen begon een beetje wazig te voelen.
Dus vrijdag afspraak bij de bandencentrale voor de wissel en het was duidelijk het juiste moment
Grip is weer terug en de wagen voelt veel beter aan in bochten !
Ik kan er weer tegenaan
Maandag plaats ik ze op de Bimmer2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
ze liggen deronder goodyear ultragrip 8 performance.
PAK stiller en comfortabeler dan mijn zomerbanden(conti contactsport 3)
laat het nu maar sneeuwen2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenVoilà, miin winterbanden staan onder de Porsche en het was right on time !
Donderdag avond kon ik al voelen dat het nodig werd..
Zomer banden begon te rippen bij stilstaan draaien, grip begon limiet te zijn bij hard optrekken en de wagen begon een beetje wazig te voelen.
goei banden kopen op de porsche he, ik heb er geen last van
iemand trouwens ervaring met toyo snowprox winterbanden? we gaan uiteindelijk toch winterbandjes steken onder de mini.BMW X5 45e
Comment
-
Gisteren in Hasselt nog een Mercedes Viano V6 zien staan met zo goed als kale zomerbanden opOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGisteren in Hasselt nog een Mercedes Viano V6 zien staan met zo goed als kale zomerbanden op'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Normaal gezien zou een winterband nu toch al meer grip moeten hebben dan zomerbanden?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNormaal gezien zou een winterband nu toch al meer grip moeten hebben dan zomerbanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNormaal gezien zou een winterband nu toch al meer grip moeten hebben dan zomerbanden?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenBij het monteren van mijn winterbanden gezien dat er 2 fout op de velg zitten (pijltje klopt niet met de draairichting)
Kan dit veel kwaad want verleden winter eigenlijk niets van gevoeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZijn ze alle vier in dezelfde richting gemonteerd op de velg? Je hebt ze toch niet gewoon aan de verkeerde kant gemonteerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door truffels Bekijk Berichtenhallo sink,
schijnt dat je niet mag keuren met winterbanden maar u bent zonder problemen erdoor geraakt,dus ik veronderstel dat ze er niks kunnen
van zeggen of afkeuren,
bedankt alvast freddy dubois (truffels)
ik ben al 2 jaar niet meer naar de keuring geweest, dus kzou begot niet weten waar je het over hebt?
Comment
Comment