Neen. Gelijk welke aandrijving is uw remkracht zodanig klein in de sneeuw dat er echt geen excuusis om geen winterbanden te leggen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenNeen. Gelijk welke aandrijving is uw remkracht zodanig klein in de sneeuw dat er echt geen excuusis om geen winterbanden te leggen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenNeen. Gelijk welke aandrijving is uw remkracht zodanig klein in de sneeuw dat er echt geen excuusis om geen winterbanden te leggen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenacceleratie is het probleem. achterwielaandrijvingen die niet van de oprit, of op een helling rakenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk BerichtenZitten er nog geen scheurtjes of barstjes in die banden ?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenRaymackers - Zepperen of Laudus - TienenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn nu nog effe over winterbanden, aangezien dit topic daar toch over handeld.
Zijn er mensen die mij hier in de ronde een bandencentrale kunnen aanraden, want bij de conde zien ze mij niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVandaag monteer ik m'n windbanden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVandaag monteer ik m'n windbanden!
Te laat, de wind is gisteren begonnen.
Comment
-
Sorry maar ik moet toch even lachen met iedereen die zijn winterbanden al een maand of meer hebben opliggen. Ik denk niet dat er al één dag geweest is in dit najaar dat winterbanden effectief een voordeel opleverden (buiten dan dat uw zomerbandjes niet slijten, maarja uw winterbanden slijten des te meer bij de temperaturen die er geweest zijn!).
Ik wacht in ieder geval nog even tot het écht nodig is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk BerichtenSorry maar ik moet toch even lachen met iedereen die zijn winterbanden al een maand of meer hebben opliggen. Ik denk niet dat er al één dag geweest is in dit najaar dat winterbanden effectief een voordeel opleverden (buiten dan dat uw zomerbandjes niet slijten, maarja uw winterbanden slijten des te meer bij de temperaturen die er geweest zijn!).
Ik wacht in ieder geval nog even tot het écht nodig is...
Wissels worden bij de meeste mensen bepaald door de agenda van de bandencentrale en niet zozeer door wat ze zelf zouden willen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
ook niet vergeten dat de wnterbanden merkelijk veiliger zijn op natte wegen, en dat was wel het geval in november
bij mijn gaan ze op afspraak de eerste week van november erop en de eerste week van april eraf
geen kopzorgen en geen wachttijd...
Comment
-
-
ik stond vorig jaar met nieuwjaar in een truitje buiten naar het vuurwerk te kijken, daarna zijn de temperaturen snel bergaf gegaan om heel koud te blijven tot einde maart.
Het kan dus inderdaad nog alle kanten uit...
Voor mij persoonlijk mag het blijven zoals het is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk BerichtenSorry maar ik moet toch even lachen met iedereen die zijn winterbanden al een maand of meer hebben opliggen. Ik denk niet dat er al één dag geweest is in dit najaar dat winterbanden effectief een voordeel opleverden (buiten dan dat uw zomerbandjes niet slijten, maarja uw winterbanden slijten des te meer bij de temperaturen die er geweest zijn!).
Ik wacht in ieder geval nog even tot het écht nodig is...-
Comment
Comment