Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Op de Goodyear na waren de rest allemaal 205/55/16.
Dunlop was beter
De Goodyear was in 185/60/15
Even een kleine ontdekking gedaan
Autobandenmarkt.be
http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...*2007/46*0204*..
Duitse autobandenmarkt
http://www.reifendirekt.de/cgi-bin/s...*2007/46*0204*..
Das dus 20Euro verschil voor de zelfde band!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cardinaelsstijn Bekijk BerichtenMet zomerbanden van Peugeot geen last van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBeste Kevin, gezien je me nu al een tijdje persoonlijk kent zou je moeten weten dat ik zo mijn principes heb
En Pneusonline en autobandenmarkt zijn het zelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBestellen via reifendirekt gaat voor de zelfde prijs, das dus +-100EUR winst!
En die Conti's zijn goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDie Nokians daar hoor je wel veel goeds over. Ik stel me wel de vraag hoe hard die slijten bij een heel zachte winter zoals vorig jaar?
Dus prijs/kwaliteitverhouding super goed.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDa's goekoop
En die Conti's zijn goed!
Wat zou jij doen de conti's of de Nokian WR D3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat zou jij doen de conti's of de Nokian WR D3?
Toen ik er wou op m'n E81 zat er €40 verschil op per band, vandaar de keuze ook om Nokian (tot grote tevredenheid) te proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichtenoffset of ET/IS waarden die niet kloppen? ja kan missch ook oorzaak zijn...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNokian WR D3 205/60/16 508EUR
Continental TS830P 205/60/16 535EUR
Stalen velgen incl
Zijn wel de TS830P en niet de TS850, weet niet of daar verschil op zit
Comment
-
Ik heb vorige winter de conti ts850 gelegd op de skoda en kan er weinig over vertellen. Heeft niet echt gewinterd. Ze gaven niet meer vertrouwen als,de goodyear ultragrip7 die ik ervoor had. Was toen ook aan het twijfelen voor de nokians.
de conti is wel heel goed in de regen en ze zijn stiller dan de conti sportcontact2 die er in de zomer opligt
Comment
Comment