Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Eigen ervaring?

Goodyear ultragrip 8 -> goed
    Dunlop Wintersport 3D -> matig
    Dunlop Wintersport 4D -> matig
    Kleber krisalp -> tussen slecht en matig
    welke rijden het zachtst? (best absorberend vermogen voor putten en dergelijke!)

Comment

• Op de Goodyear na waren de rest allemaal 205/55/16.

Dunlop was beter

De Goodyear was in 185/60/15

Even een kleine ontdekking gedaan

Autobandenmarkt.be

http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...*2007/46*0204*..

Duitse autobandenmarkt

http://www.reifendirekt.de/cgi-bin/s...*2007/46*0204*..

Das dus 20Euro verschil voor de zelfde band!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cardinaelsstijn Bekijk Berichten
        Met zomerbanden van Peugeot geen last van
        Sinds wanneer maakt Peugeot zelf banden?

Comment

• nog nooit winterbanden gestoken, ik rij van 1985 met de wagen/moto, en nog geen ongeval of zo gehad, men kan met goede banden en anticiperen zeer "ver" komen

Comment

Beste Kevin, gezien je me nu al een tijdje persoonlijk kent zou je moeten weten dat ik zo mijn principes heb

En Pneusonline en autobandenmarkt zijn het zelfde
            Verdorie, waar zat ik toch met mijn gedachten!

Comment

• Bestellen via reifendirekt gaat voor de zelfde prijs, das dus +-100EUR winst!

Comment

Bestellen via reifendirekt gaat voor de zelfde prijs, das dus +-100EUR winst!
                Da's goekoop
                En die Conti's zijn goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Die Nokians daar hoor je wel veel goeds over. Ik stel me wel de vraag hoe hard die slijten bij een heel zachte winter zoals vorig jaar?
                  Ik heb al twee winters achter elkaar Nokians laten leggen. Super te vreden van en slijten niet vlug. Jullie gaan daar wel 3 winters mee kunnen doen denk ik.
                  Dus prijs/kwaliteitverhouding super goed.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Da's goekoop
                    En die Conti's zijn goed!

Wat zou jij doen de conti's of de Nokian WR D3?

Comment

Wat zou jij doen de conti's of de Nokian WR D3?
                      Hangt af van de prijs. Die Conti's zouden écht wel sterk zijn. Moest geld geen issue zijn, de Conti's. Maar ik vind de prijs / kwaliteit van de Nokian's onverslaanbaar.
                      Toen ik er wou op m'n E81 zat er €40 verschil op per band, vandaar de keuze ook om Nokian (tot grote tevredenheid) te proberen.

Comment

• Nokian WR D3 205/60/16 508EUR
                        Continental TS830P 205/60/16 535EUR

Stalen velgen incl

Zijn wel de TS830P en niet de TS850, weet niet of daar verschil op zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                          offset of ET/IS waarden die niet kloppen? ja kan missch ook oorzaak zijn...
                          Zoiets was het, zou het moeten navragen, die vriend kent meer van velgen en hun technische specs dan ik

Comment

• Namaz, te vinden voor 2de hands banden?

Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

• belangrijkste is niet vermeldt in die advertentie, hoe oud ze zijn..
                              Last edited by ; 30/08/2014, 14:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                Namaz, te vinden voor 2de hands banden?

http://www.2dehands.be/auto-onderdel...179671992.html

Velgen 2dehands wel, banden NOOIT.

Comment

• ziet ge dat niet als die banden "geherplaveid" zijn?

veel vipdrivers in die markt?

Comment

• Ik betaal liever dan dat ietsje meer om nieuwe te hebben dan banden te kopen die al gebruikt zijn.
                                    Kan raar zijn maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Die set moet toch 3 jaar meegaan bij mij

Comment

Nokian WR D3 205/60/16 508EUR
                                      Continental TS830P 205/60/16 535EUR

Stalen velgen incl

Zijn wel de TS830P en niet de TS850, weet niet of daar verschil op zit
                                      Maakt niet uit. Ik zou dan voor de Conti's gaan met dat kleine verschil. Denk dat ik er mij als het serieuze winter wordt ook die Conti's eens bestellen, kan ik vergelijken met de Nokian's.

Comment

• Ik heb vorige winter de conti ts850 gelegd op de skoda en kan er weinig over vertellen. Heeft niet echt gewinterd. Ze gaven niet meer vertrouwen als,de goodyear ultragrip7 die ik ervoor had. Was toen ook aan het twijfelen voor de nokians.
                                        de conti is wel heel goed in de regen en ze zijn stiller dan de conti sportcontact2 die er in de zomer opligt

Comment

• Begin september bestel ik ze me

Comment

Working...
                                          X