Ja maar er zit een verschil op. Ge hebt de TS850, en de TS850P... Idem voor de TS830. Als ge performance wilt, moet ge voor de P gaan. De 'gewone' zijn eerder voor voor mensen met een rustigere rijstijl.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOp de Goodyear na waren de rest allemaal 205/55/16.
Dunlop was beter
De Goodyear was in 185/60/15
Even een kleine ontdekking gedaan
Autobandenmarkt.be
http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...*2007/46*0204*..
Duitse autobandenmarkt
http://www.reifendirekt.de/cgi-bin/s...*2007/46*0204*..
Das dus 20Euro verschil voor de zelfde band!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendie zijn alledrie hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZoals bij Nokian de W3 en de A3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenSinds wanneer maakt Peugeot zelf banden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenAls uw stuur trilt ligt dat niet altijd aan de banden, kan ook de velg zijn. Had een vriend die dat voor had en die moest er denk ik spoorverbreders tussenzetten voor dat opgelost ging zijn (not sure)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKoop in ieder geval geen Pirreli winterbanden.
Wat een ruft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa maar er zit een verschil op. Ge hebt de TS850, en de TS850P... Idem voor de TS830. Als ge performance wilt, moet ge voor de P gaan. De 'gewone' zijn eerder voor voor mensen met een rustigere rijstijl.Last edited by kefkie; 28/08/2014, 11:17.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteniets voor mij dus.
Met uw huidige kar kunde niet anders he man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMet uw huidige kar kunde niet anders he man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenZou sowieso nooit Pirelli kopen, slijt voor zot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentwee winters en 12000km ermee met de Q5 (Ice&Snow), er is nog overal 6,5 mm te slijten... ze zullen hard zijn voor ze versleten worden !
Comment
-
Pirelli's zijn wel goede banden, maar ze slijten idd erg snel. Onze vorige wagen (Peugeot) werd met pirelli's geleverd. Deden denk ik de helft van het aantal kilometers die we konden doen met de continentals.
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtennog nooit winterbanden gestoken, ik rij van 1985 met de wagen/moto, en nog geen ongeval of zo gehad, men kan met goede banden en anticiperen zeer "ver" komen
Je kunt op zomerbanden door de winter, maar winterbanden zijn toch wel een hele verademing. Maar goed, we gaan die discussie hier niet opstarten, of voor we het weten is het weer een "zijn winterbanden wel nodig" discussie. :pLast edited by Tomskii; 28/08/2014, 14:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKoop in ieder geval geen Pirreli winterbanden.
Wat een ruft.
als je uitspraak gebaseerd is op 'levensduur/km's' is het wel belangrijk te weten dat op de jusite banndendruk rijden nog belangrijker is dan bij zomerbanden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMet uw huidige kar kunde niet anders he manOorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
- geen diesel
- geen M-pack
- pinkers gebruiken
- aan de snelheid houden (alleja gok ik toch )BMW X5 45e
Comment
Comment