Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila,
    Velgen gekuist, de Gyeon erop gedaan en de winterbanden zitten erop.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      ....
      en de winterbanden zitten erop.
      Is er al vorst voorspeld komende weken ?? ..........maar er moet iemand eerst zijn hé .

Comment

• Bwa alles onder de 10 graden celsius is goed genoeg voor winterbanden he

Comment

• Heb mijn afspraak in de bandencentrale al een tijdje geleden gemaakt ... 14 oktober gaan ze eronder, ben benieuwd welke 18" ze gaan steken van de leasing
          2015 Volvo V60 R-Design
          Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

• Vanmorgen met 10 graden voelde het verdekke al serieus fris aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Is er al vorst voorspeld komende weken ?? ..........maar er moet iemand eerst zijn hé .
              Ze zitten op de velgen......nog niet op de auto. 😉
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik wissel eind oktober / begin november.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik wissel als er sneeuw ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Ze zitten op de velgen......nog niet op de auto. 😉
                    Voorwaar een belangrijk detail. Maakt een groot verschil schijnt't.
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Ik wissel binnen een paar weken.. De zomerbanden zijn al een tijdje versleten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Ik wissel als er sneeuw ligt.
                        Hier ook.

Der is een bepaalde forummer in de buurt die nog een grote krik van mij heeft
                        BMW X5 45e

Comment

• Afspraak eind oktober voor onderhoud en dan gelijk ook de winterbanden erop... Misschien een beetje vroeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Hier ook.

Der is een bepaalde forummer in de buurt die nog een grote krik van mij heeft
                            Die we euhm samen hebben gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Ik wissel binnen een paar weken.. De zomerbanden zijn al een tijdje versleten..
                              Wat is dat voor een uitleg? Uw winterbanden zijn na een paar weken ook al versleten

Comment

• Hier als het echt gaat beginnen vriezen voor een lange tijd en sneeuwt.

Comment

Wat is dat voor een uitleg? Uw winterbanden zijn na een paar weken ook al versleten
                                  Das ni waar tis wel ne fwd eh :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                    Das ni waar tis wel ne fwd eh :o
                                    Als gij een rond punt pakt heb ik zelfs het gevoel dat uw reservewiel mee verslijt

Comment

Als gij een rond punt pakt heb ik zelfs het gevoel dat uw reservewiel mee verslijt
                                      Haha.. Goeike ksta tegenwoordig in eco versie en kgeraak er nimeer uit..

Comment

Comment

• Als de gemiddelde dagtemperatuur stabiel rond de 5°C komt ga ik ze wisselen. De winterbanden/velgen van de firmasleur liggen klaar op het werk, dus heb ze maar mee te nemen en te wisselen.
                                          Die van mijn madam liggen hier thuis. En aangezien ze achteraan op de zomerbanden al ver op de slijtindicatoren zit, zal die eerst gewisseld worden. Zou niet graag hebben dat ze pirouettes begint te maken.
                                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Working...
                                          X