Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Cumbo? Ofzo?

Je kan ook van die banden kopen waar ze opnieuw wat profiel in getrokken hebben. Zo van een jaar of 10 oud.

Gaan we dan onze snert Pirelli Sottozero samen oproken eind van de winter?
    Banden waar ze weer wat profiel in trekken mag al lang niet meer (naar wat ik weet). Kunde ook nie echt veilig noemen

Comment

• Ik denk dat hij sarcastisch was

Comment

• Ik heb Altimax winter general laten leggen op stalen velgen voor de Fiat 500.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
          Banden waar ze weer wat profiel in trekken mag al lang niet meer (naar wat ik weet). Kunde ook nie echt veilig noemen
          Enkel bij vrachtwagens word dat nog gedaan dacht ik??
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Enkel bij vrachtwagens word dat nog gedaan dacht ik??
            Klopt, is perfect normaal.

Comment

• Voila op 10 december worden mijn Pirelli Suckozero's er terug onder gezet.

Comment

• Deze zaterdag komen de mijn erop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Deze zaterdag komen de mijn erop!
                  Eindelijk van die ecobanden vanaf zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                    Eindelijk van die ecobanden vanaf zegt
                    Alsof het op die winterbanden gaat verbeteren

Comment

Alsof het op die winterbanden gaat verbeteren
                      Wie weet hebben ze meer grip

Comment

• Waarschijnlijk wel gezien de voorbanden op zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                          Gaat mij vooral over de remafstanden, dat valt nooit mee En als ge dan aan 100 een noodstopke wilt doen dat 200m of langer duurt
                          Als je 100 kan rijden, dan ga je normaal gezien (in Vlaanderen toch) toch niet door een sneeuwdek aan het rijden zijn.

Bovendien als het sneeuwt pas je toch ook je snelheid aan, dat hoop ik toch, of hou je minstens meer tussenafstand, zodanig dat je op een noodstop ook meer kan anticiperen.

Comment

• Vanmorgen was de auto toch stevig bevrozen.
                            Denk dat het toch stilletjes aan tijd tijd wordt om te wisselen.
                            Ik ben altijd heel vroeg ochtends weg zeer laat terug. Dus de koudere momenten pak ik altijd mee.

Comment

• Idem hier, goed gegokt om ze volgend weekend erop te leggen.

Comment

• Heb nog altijd teveel grip met de zomerbanden!
                                Verschiet ervan hoe goed ze presteren in deze omstandigheden.

Comment

• Heb je die winterbanden al op die M5 velgen laten leggen?

Comment

Heb je die winterbanden al op die M5 velgen laten leggen?
                                    Nee nog geen tijd gehad, zat in Buggenhout gisteren.
                                    Ga ze gewoon volgende week woensdag bij Declercq laten monteren.
                                    Heb eens naar VDK gebeld voor op uw manier te doen, en toen was het van 'Ja maar we doen dat toch best op afspraak enz...'
                                    Da's echt eigenlijk een trien dat er aan die receptie werkt. Schoon, al wat ge wilt, maar verstand... Zit in haar tieten denk ik.
                                    En heb m'n spacers voor vooraan ook nog niet, normaal ergens donderdag - vrijdag.
                                    Last edited by ; 25/11/2014, 08:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Nee nog geen tijd gehad, zat in Buggenhout gisteren.
                                      Ga ze gewoon volgende week woensdag bij Declercq laten monteren.
                                      Heb eens naar VDK gebeld voor op uw manier te doen, en toen was het van 'Ja maar we doen dat toch best op afspraak enz...'
                                      Da's echt eigenlijk een trien dat er aan die receptie werkt. Schoon, al wat ge wilt, maar verstand... Zit in haar tieten denk ik.
                                      En heb m'n spacers voor vooraan ook nog niet, normaal ergens donderdag - vrijdag.
                                      Heb altijd een goeie verstandhouding gehad met VDK, mss dat ze het voor mij wel zo deden.
                                      Nu ja is geen ramp he.

Comment

Heb altijd een goeie verstandhouding gehad met VDK, mss dat ze het voor mij wel zo deden.
                                        Nu ja is geen ramp he.
                                        Bwa ja, toch niet zo content van. Vorige keer ook Hankook's besteld, ook problemen mee...
                                        Maja 't is dat, op die paar dagen komt het niet aan.

Comment

• Volgens het KMI de komende 14 dagen nog geen winterweer. Winterbandjes blijven mooi in de doos.

Comment

Working...
                                          X