Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga mijn winterset er vandaag onder plaatsen, nog 1 winter en dan zijn ze aan vervanging toe.

Comment

• De mijne liggen er onder sinds gisteren, Nokian's. Hopelijk zijn ze wat goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
        De mijne liggen er onder sinds gisteren, Nokian's. Hopelijk zijn ze wat goed!
        Sowieso!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Sowieso!
          Dan ist goe

Comment

• De Conti winters liggen eronder.

Ze zijn wel nogal kwistig omgesprongen met de lijm, hing zelfs een beetje op het loopvlak van de band.
            Maar een vingernagel kan wonderen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
              De Conti winters liggen eronder.

Ze zijn wel nogal kwistig omgesprongen met de lijm, hing zelfs een beetje op het loopvlak van de band.
              Maar een vingernagel kan wonderen doen
              Lijm?! Vet zeker
              Of bedoelt ge lijm van de sticker?

Comment

• Is die montagepasta niet dikker?
                Het brak van de droogte.

Ik noem dat lijm, maar het zal wel vet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                  Is die montagepasta niet dikker?
                  Het brak van de droogte.

Ik noem dat lijm, maar het zal wel vet zijn.
                  Het is vet.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Hopelijk hebben ze geen lijm gebruikt of je krijgt je band er nooit meer af

Ze gebruiken vet om de band makkelijker op de velg te doen glijden.

Comment

• Ze liggen er net op...
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Bij mij al 3 weken
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik verwissel helemaal niet, altijd all-season dunlop sport
                          1986 Audi 90 2.2
                          1990 Audi 90 2.3 USA
                          1990 Audi coupé 2.3
                          1991 Audi 90 2.0
                          2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

• Woensdag de skoda nog effe doen en dan hebben we ze allemaal gehad. Wordt nu toch wel tijd. Van de week elke nacht vriezen.

Comment

• Mijne ook sowieso volgende week. Vandaag gemerkt dat mijn PSS'en bij 3 graden + vochtig wegdek even nukkig zijn als een vrouw die haar prutsen heeft.

Comment

• Vandaag ook overgeschakeld op winterbanden op de auto van de vrouw. Het was in elk geval al koud genoeg tijdens de montage, dus nu is het wel het goede moment .

Comment

Mijne ook sowieso volgende week. Vandaag gemerkt dat mijn PSS'en bij 3 graden + vochtig wegdek even nukkig zijn als een vrouw die haar prutsen heeft.
                                  Mijn broer kwam vandaag zeggen dat hij wel verschil voelt in rijden, namelijk meer grip.
                                  Zijn eerste keer op winterbanden en hij is enthousiast.

Comment

• Gisteren mijn contiwintercontact TS850 laten opleggen.
                                    Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                    http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                    Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Mijn broer kwam vandaag zeggen dat hij wel verschil voelt in rijden, namelijk meer grip.
                                      Zijn eerste keer op winterbanden en hij is enthousiast.
                                      Super! Zijn ook wel goeie banden natuurlijk, en bijna nieuw!

Comment

Super! Zijn ook wel goeie banden natuurlijk, en bijna nieuw!

Ja awel, 2 winters gereden en 1mm profiel maar af rondom. Gaat hem nog lang content van zijn.

Comment

• Dit weekend ook terug omgeschakeld naar winterbanden.
                                          Laat de winter nu maar toeslaan, ik ben er volledig klaar voor.
                                          Current Car: Suzuki Swift Sport 2013 (136pk/160Nm) (link)
                                          Previous Car: VW Polo 6R 2010 (105pk/250nm) (link)

Comment

Working...
                                          X