Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Amai, hoe glad lag dat niet op de baan! Rijd van de oprit, tractiecontrole schiet aan, 1e bocht uit straat (écht niet snel) onderstuur.
Ik hoop dat ik niet de enige ben?
Amai, hoe glad lag dat niet op de baan! Rijd van de oprit, tractiecontrole schiet aan, 1e bocht uit straat (écht niet snel) onderstuur.
hier in de kanten van brasschaat ook redelijk glad op bruggen
Ben deze morgen met de moto vertrokken richting brussel en bij de eerste brug rechtsomkeer gemaakt. Spiegelglad, totaal onverantwoord. Dan maar telewerken.
Op de banen tussen het bos bij mij achter was het ook redelijk glad. De rest was goed te doen.
Ik ben toch nog steeds aan het twijfelen of ik wel winterbanden zou nemen om eerlijk te zijn. Ik zou stiekem met mijn huidige banden een x willen rijden als het gladder is.
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Op de banen tussen het bos bij mij achter was het ook redelijk glad. De rest was goed te doen.
Ik ben toch nog steeds aan het twijfelen of ik wel winterbanden zou nemen om eerlijk te zijn. Ik zou stiekem met mijn huidige banden een x willen rijden als het gladder is.
Ik zou in uw geval gewoon afwachten wat dat geeft. Zolang ge u veilig voelt zou ik nog geen winters aanschaffen.
Heb een paar jaar geleden ook op zomers gereden op m'n Corsa, en toen lag er echt veel sneeuw, ging perfect. Ging zelfs beter vooruit dan bepaalde Merc's / BMW's op winters.
Het was glad, maar op zich weinig last van gehad.
Vanmorgen was de auto wel gelijk bubbelplastiek door beading van druppels op de coating, was wel leuk zicht.
Ja, het was echt glad deze morgend.
De esp flipte dat het niet normaal was.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Na een paar winters twijfelen heb ik er eindelijk ook besteld, op stalen velgen. Vogende week worden ze gemonteerd.ik ben eens benieuwd hoe het gaat rijden!
Als je redelijk optrekt (niet eens echt snel) had ik ook al wheelspin ondanks de winterbanden die op m'n 1 liggen.. Wel content van mijn winterset! (Auto is geleverd op winterbanden)
Als je redelijk optrekt (niet eens echt snel) had ik ook al wheelspin ondanks de winterbanden die op m'n 1 liggen.. Wel content van mijn winterset! (Auto is geleverd op winterbanden)
Iedereen zou moeten leren rijden met zomerbanden zonder rijhulpmiddelen. Iedereen zou veel voorzichtiger rijden.
Daar gaat het niet om Dirk. Het gaat om de typische onvoorzienbare situaties. De auto die plots de straat opdraait terwijl jij voorrang hebt, het kind dat plots de straat oversteekt. In die crisissituaties kan de kortere remafstand met een winterband het verschil uitmaken.
Ik rij ook heel defensief, maar een ongeval kan echt heel erg snel en onverwacht gebeuren.
Daar gaat het niet om Dirk. Het gaat om de typische onvoorzienbare situaties. De auto die plots de straat opdraait terwijl jij voorrang hebt, het kind dat plots de straat oversteekt. In die crisissituaties kan de kortere remafstand met een winterband het verschil uitmaken.
Ik rij ook heel defensief, maar een ongeval kan echt heel erg snel en onverwacht gebeuren.
Daar gaat het bij mij ook niet om !
Als je rijdt terwijl je dashboard een kerstboomverlichting is... Kan je dan wel rijden ? Ik ben het voor de rest eens met u.
Comment