Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVoorstel qua setup misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenHier 12 graden vanmorgen om 6.30 no need for winter tyre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk BerichtenIk ben even aan't twijfelen geweest maar zolang het zo'n vuil weer is blijven ze liggen.
Het zal toch nog gaan winteren zeker?
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVandaag op Ring Lier,om 7u. Regende wat. Deed kickdown en de auto schakelde rond de 100km/h en ging sideways. Bedankt tractie controle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWelke idioot doet er ook kickdown bij dit weer met een 330d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk zou echt eens een Guide willen over hoe het maximale uit een RWD met automaat halen bij slechte weersomstandigheden. En dan bedoel ik niet volledig sideways gaan, maar maximaal accelereren.
Nee serieus, ik denk dat gewoon uw bandenkeuze de meest doorslaggevende factor zal zijn hoor, en hoe bruut ge schakelt.
Ik merk dat bij de mijne ook, als ik wat rustiger en soepeler schakel ondanks ik planché geef, niet echt een probleem. Als ik echter bruut schakel, ja dan hebde prijs. Vooral hoe dat koppel wordt vrijgegeven natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb gisteren met een M4 op winterbanden gereden. Geen zak mee aan te vangen met dit weer.
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWelke idioot doet er ook kickdown bij dit weer met een 330d
hoi!
(weliswaar 335d)BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenU gaat naar BMW, koopt een 316i, et voila!
Nee serieus, ik denk dat gewoon uw bandenkeuze de meest doorslaggevende factor zal zijn hoor, en hoe bruut ge schakelt.
Ik merk dat bij de mijne ook, als ik wat rustiger en soepeler schakel ondanks ik planché geef, niet echt een probleem. Als ik echter bruut schakel, ja dan hebde prijs. Vooral hoe dat koppel wordt vrijgegeven natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHebt gij die van u al steken? ik weet dat jij graag wacht tot het echt nodig is.
hoi!
(weliswaar 335d)
Comment
-
DTC op half zelf en gas geven, kar gaat wel een klein beetje scheef maar wat tegensturen en weg is ie.
Ofwel in manueel zetten, in 2e vertrekken en net voor 2,5 toeren doorschakelen naar 3e
Ofwel alles afzetten en gas geven en hopen dat ie niet té scheef gaat .
De 5 heeft 0 vermogen en 0 koppel dus das gewoon gas geven en da ist
De mini heeft ook wel last van wielspin, das meestal direct doorschakelen naar 2e.
En de porsche heeft veel grip achteraan dus die kan er wel hoe mee overweg .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDTC op half zelf en gas geven, kar gaat wel een klein beetje scheef maar wat tegensturen en weg is ie.
Ofwel in manueel zetten, in 2e vertrekken en net voor 2,5 toeren doorschakelen naar 3e
Ofwel alles afzetten en gas geven en hopen dat ie niet té scheef gaat .
De 5 heeft 0 vermogen en 0 koppel dus das gewoon gas geven en da ist
De mini heeft ook wel last van wielspin, das meestal direct doorschakelen naar 2e.
En de porsche heeft veel grip achteraan dus die kan er wel hoe mee overweg .
Comment
Comment