Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag of morgen gaan ze eronder bij nummer 1 ... nummer 2 staat momenteel stil wegens samen in verlof, die krijgt zijn winterschoeisel begin volgende week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Waar zitten de zomerbandjes nu hé?
      Hoi!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Hoi!!
        Wanneer moogt ge de uwe halen?

Comment

• Morgen winterbandjes erop. Het is er nu het weer voor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
            Wanneer moogt ge de uwe halen?
            In de loop van volgende week normaal gezien. Met die feestdagen rekende hij op ongeveer een week, dus met wat chance dinsdag of woensdag.
            Nuja komt niet op een paar dagen, denk dat ik op 1 week nu nog maar een dikke 100km heb gereden
            Volgende week zal het zelfs bijna niets zijn.

Weet gij al iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              In de loop van volgende week normaal gezien. Met die feestdagen rekende hij op ongeveer een week, dus met wat chance dinsdag of woensdag.
              Nuja komt niet op een paar dagen, denk dat ik op 1 week nu nog maar een dikke 100km heb gereden
              Volgende week zal het zelfs bijna niets zijn.

Weet gij al iets?
              Ik hoop op hetzelfde als u Maar ik weet nog niets, jammer genoeg

Comment

• morgen een ritje naar de ardennen gepland. Nu zullen ze wel kunnen dienen dan
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• op zomerbanden... en ik leef nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    op zomerbanden... en ik leef nog
                    Ik ook grip is soooo overrated!
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Gdvmme, kan mijnen oprit nie meer naar beneden rijden, teveel sneeuw op kasseien. En geen zin om 2 uren te gaan vegen terwijl het nog hard sneeuwt want dan kan ik straks nie meer boven. En ik moest nochthans weg straks..

Comment

• Hard sneeuwt?
                        Waar zit jij dan? Hier lag het om 2.00u vannacht wit maar vanmorgen is alles gaan smelten, en nu continu lichte smeltsneeuw.
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hier is de inrit al "vanzelf" sneeuwvrij geworden. Het vriest ook totaal nog niet... helemaal niet "hardcore" deze winterprik ja, het ziet hier en daar een beetje wit.

Comment

• Hier vandaag nog geen sneeuw gezien, vannacht rond 12.30 was het heel licht aan 't sneeuwen. Nu is zelfs geen neerslag.

Comment

• Jij woont dan ook in niemandsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Hard sneeuwt?
                                Waar zit jij dan? Hier lag het om 2.00u vannacht wit maar vanmorgen is alles gaan smelten, en nu continu lichte smeltsneeuw.
                                Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                                Hier vandaag nog geen sneeuw gezien, vannacht rond 12.30 was het heel licht aan 't sneeuwen. Nu is zelfs geen neerslag.
                                Hier ligt nochtans 5 cm sneeuw. (heb het daarstraks gemeten) en het blijft maar sneeuwen
                                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Zit nu tussen Monschau en de Ardennen, geen neerslag maar wel een 15cm sneeuw van deze nacht.

Heel tevreden over mijn Alpin A4

Comment

• Ik zit in Geraardsbergen en het blijft sneeuwen... Weet niet hoeveel, maar ligt toch al een dikke laag hoor. In ieder geval te veel sneeuw nu om gewoon weg te vegen, je hebt een sneeuwschup nodig om alles weg te scheppen vooraleer je veegt...
                                      Dus blijf binnen vandaag met mijn versleten winterbanden en zal morgen de boodschap doen die ik vandaag wou doen.
                                      Is te gek nu om weg te rijden als het niet echt nodig is vind ik. Zal morgennamiddag gaan, dan geven ze droog maar koud.

Comment

• hier nog niets van sneeuw

Comment

• En zomerbanden-rijders? Nog geen stress?
                                          Aan de kust nog geen vlokje te zien.

Comment

Working...
                                          X