Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
    En zomerbanden-rijders? Nog geen stress?
    Aan de kust nog geen vlokje te zien.
    Nee, enkel fun!

Comment

• Net terug thuis hier in aalst ligt ook meer dan 5cm. Geen enkel probleem met de "zomerbanden" maar deze hebben dan ook al 80.000km ervaring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Nee, enkel fun!
        Hier ist fun met winterband.. Hier is het nog niet gestopt met sneeuwen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
          Hier ist fun met winterband.. Hier is het nog niet gestopt met sneeuwen..
          De mijne corrigeert te rap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Waar zitten de zomerbandjes nu hé?
            Op mijn velgen, onder mijnen auto, zoals altijd
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
              En zomerbanden-rijders? Nog geen stress?
              Aan de kust nog geen vlokje te zien.
              Stress??
              Als je zoals ik een paar jaar terug rond hebt zitten rijden toen er geen strooizout meer was, dan kent ge dat woord niet eens meer.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Eerste keer dat ik fatsoenlijke tips tegenkom ivm rijden in winterse omstandigheden:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Eerste keer dat ik fatsoenlijke tips tegenkom ivm rijden in winterse omstandigheden:
                  http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141226_01447613

Eigenlijk ongeloofelijk met al die slimme mensen tegenwoordig op deze aarde dat zoiets hun nog moet uitgelegd worden om het dan nog maar half te begrijpen . Ook heb ik grote bewondering voor de belgische journalestiek om dat beetje sneeuw die is gevallen er een 10 min hoofdpunt van te maken in het nieuws .

Comment

• Eentje van een uur geleden:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                      Eigenlijk ongeloofelijk met al die slimme mensen tegenwoordig op deze aarde dat zoiets hun nog moet uitgelegd worden om het dan nog maar half te begrijpen . Ook heb ik grote bewondering voor de belgische journalestiek om dat beetje sneeuw die is gevallen er een 10 min hoofdpunt van te maken in het nieuws .
                      Eigenlijk wel ja.
                      Maar als ik dan vaak ander sites met tips tegenkom (dan vaak enkel geschreven, niet met filmpje), dan zijn er toch wel vaak tips bij die op niks trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Eigenlijk wel ja.
                        Maar als ik dan vaak ander sites met tips tegenkom (dan vaak enkel geschreven, niet met filmpje), dan zijn er toch wel vaak tips bij die op niks trekken.
                        Ze schrijven meestal vanuit hun zetel .

Comment

• Eerste sneeuw, gans het land op zijn kop en mij dood geërgerd aan de mensen die aan 25 per uur geen bocht op hun eigen vak meer kunnen nemen.

Sent from here
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                            Eerste sneeuw, gans het land op zijn kop en mij dood geërgerd aan de mensen die aan 25 per uur geen bocht op hun eigen vak meer kunnen nemen.

Sent from here

Gewoon overgaan vanaf je kan.

Comment

• Vandaag voor het eerst in winterse omstandigheden gereden met mijn (pas nieuwe) winterbanden. Alle voorgaande jaren deed ik het zonder.

Ik heb in de sneeuw gereden vandaag en ook in van die natte drek. Ik had nooit gedacht dat het verschil ZO grit ging zijn. Ik heb altijd sceptisch tegenover winterbanden gestaan maar weet nog goed hoe snel ABS en ESP andere jaren aansprong. Bij bergop vertrekken moest ik het toen zelfs vaak uitzetten om zo even te kunnen da ben om weg te komen. Vandaag geen centje pijn. Ik heb vanzelf geprobeerd. Remmen, wat gas in de bocht, bergop vertrekken (wel iet op aangereden bevroren sneeuw want die was er niet) en het ging allemaal moeiteloos. I' m impressed.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                Eerste sneeuw, gans het land op zijn kop en mij dood geërgerd aan de mensen die aan 25 per uur geen bocht op hun eigen vak meer kunnen nemen.

Sent from here
                                Ge zijt niet alleen, heb er wel 10 voorbijgereden (legale snelheid) op 3 km.
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• geen zin om ze te leggen en zonder ging ook hoor, geen halve cm geschoven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    Ge zijt niet alleen, heb er wel 10 voorbijgereden (legale snelheid) op 3 km.
                                    Vooral niet te luid roepen, voor je het weet is het zover hoor.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ja, het kan snel gebeurd zijn, zeker met achterwielaandrijving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Vooral niet te luid roepen, voor je het weet is het zover hoor.
                                        heb je het weer gekunnen?

Comment

• .....image.jpg
                                          Last edited by ; 28/12/2014, 07:30.

Comment

Working...
                                          X