Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klote winterbanden, 2,5 graden op de BC en een kloddernat wegdek en m'n kar heeft onderstuur dat 't niet meer normaal is.

Comment

• Wat voor banden zijn dat dan?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Wat voor banden zijn dat dan?
        Continental TS810S SSR 225/45 17

Comment

Wat voor banden zijn dat dan?
          Pirelli.

Comment

• Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Pirelli.
            Blijkbaar nie
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Continental TS810S SSR 225/45 17
              Amai.

Mijn doen het goed op elk vlak tot nu toe. Ok het zijn geen sportieve banden zoals zomerbanden maar soit die mogen niet vergeleken worden natuurlijk .
              BMW X5 45e

Comment

• Over mijn Alpin A4 ook geen klagen in dit weer, je zit wel rapper aan de limieten van de band tegenover zomerbanden. Eens je weet hoever je kan gaan is er niks aan de hand.

Comment

• Ik heb deze winter voor de eerste keer winterbanden. Heeft dat eigenlijk nog een goede wegligging bij nat wegdek?

'T zijn ook continentals bij mij.

Comment

Blijkbaar nie
                    Was om u uit uw kot te lokken he slimmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                      Ik heb deze winter voor de eerste keer winterbanden. Heeft dat eigenlijk nog een goede wegligging bij nat wegdek?
                      Bij gewoon rijden niks aan de hand, maar als je wat vlotter bochten neemt verlies ik het vertrouwen toch. En zonder gas bij te geven in de bochten glijdt ie vrij snel weg over de voorwielen (onderstuur).

Comment

Bij gewoon rijden niks aan de hand, maar als je wat vlotter bochten neemt verlies ik het vertrouwen toch. En zonder gas bij te geven in de bochten glijdt ie vrij snel weg over de voorwielen (onderstuur).
                        Al wat met de druk gespeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                          Al wat met de druk gespeeld?
                          Het zijn RFT's en heb ze op de voorziene druk gezet.

Comment

Ahja RFT's, daar zegde het

Comment

• winterbanden gaan ook niet het verlies aan grip op het wegdek door koudere temperatuur, vocht, vet, enz. compenseren.
                              't is niet omdat je winterbanden hebt dat je daardoor opnieuw evenveel grip hebt dan tijdens de zomer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                winterbanden gaan ook niet het verlies aan grip op het wegdek door koudere temperatuur, vocht, vet, enz. compenseren.
                                't is niet omdat je winterbanden hebt dat je daardoor opnieuw evenveel grip hebt dan tijdens de zomer.
                                Volgens de folderkes doet een winterband alles onder de 7°C beter. En dan is dat ook zo hé.

Comment

Volgens de folderkes doet een winterband alles onder de 7°C beter. En dan is dat ook zo hé.
                                  in vergelijking met het rijden op zomerbanden onder de 7 graden.

Begrijpend lezen is echt je sterkste punt niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                    in vergelijking met het rijden op zomerbanden onder de 7 graden.

Begrijpend lezen is echt je sterkste punt niet ...
                                    Right, mijn zomer Michelin's zijn echt wel beter aan 6 graden op nat dan de winter Pirelli's die ik had ze.

Comment

The cause of your problem...

Heb speciaal gevraagd om non-RFT's eronder te leggen wegens slechte ervaringen.
                                      Nu de 810S 225/40R18 non-RFT, doen het opmerkelijk beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                                        The cause of your problem...

Heb speciaal gevraagd om non-RFT's eronder te leggen wegens slechte ervaringen.
                                        Nu de 810S 225/40R18 non-RFT, doen het opmerkelijk beter.
                                        Zomerband is identiek hetzelfde. Had stock Bridgestone RFT's liggen op de E81, in het nat een ramp. Dan gewone Hankook's onder gestoken, pakken beter.

Comment

• Deze morgen kwamen ze van pas. Eerste keer dat het echt spekglad lag langs deze kanten.

.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X