Met de 850 doe je nooit slechte keuze. Heb die ook op de Skoda en tevreden van. Denk dat de tests nog moeten uitkomen. Begin september is ideaal om aan te schaffen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aangezien mijn zomerbanden vooraan zo goed als op zijn ga ik binnenkort voor de "gulden middenweg" kiezen, ga de Michelin CrossClimate's laten plaatsen. Eens zien wat dat gaat geven.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter1981 Bekijk BerichtenJa, nu al om je winterbanden gaan. Niet wachten tot de eerste "winterprik" want dan kun je levertermijnen hebben langer dan de winter ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenMet de 850 doe je nooit slechte keuze. Heb die ook op de Skoda en tevreden van. Denk dat de tests nog moeten uitkomen. Begin september is ideaal om aan te schaffen.
Heb sinds voorjaar zomerbanden na meerdere jaren vierseizoens en het eerste wat me opviel hoeveel stiller de zomerbanden waren (goodyear efficientgrip geloof ik).
Weet dat winterbanden meer lawaai maken maar hoop ergens redelijk compromis te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWelke winterbanden zijn dit jaar "de beste"? Nog altijd de Conti 850?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDie of Nokian WR A3.
Zou de D4 het niet overnemen? Aan het twijfelen voor deze op de Audi te steken.
Comment
-
Thx voor alle reacties.
Is het interessant ze nu al aan te kopen nu de vraag nog laag is?
Of maakt dat voor de prijzen niet uit. Ik heb geen idee of ze in het winterseizoen zelf duurder stonden dan de prijzen die ik nu zie (als ik bv. bij profile tyrecenter zie).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZou de D4 het niet overnemen? Aan het twijfelen voor deze op de Audi te steken.
Hoe dan ook, volgens verschillende tests scoort de D4 uitstekend. En die is op alle vlakken beter dan de D3, welke al een uitstekende winterband is.
De D4 is zelfs de 1e winterband die een A-label scoort voor nat.
In uw geval zou ik dus resoluut de D4 verkiezen.
In de maat 225/55/16 (welke ik vermoed dat ge gaat nemen?) kost de D4 €105, en de A3 €106.
Ik zweer bij Nokian, maar dat wist ge al.
Ikzelf blijf voorlopig nog bij de A3, aangezien ik nog wat testen wil afwachten om te zien wat de D4 doet op de zwaardere motorisaties.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Buiten dat, zeer strakke prijs voor een complete set! Het staal krijgt ge er quasi gratis bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIn de winter rij ik toch nooit sportief.
Comment
-
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenThx voor alle reacties.
Is het interessant ze nu al aan te kopen nu de vraag nog laag is?
Of maakt dat voor de prijzen niet uit. Ik heb geen idee of ze in het winterseizoen zelf duurder stonden dan de prijzen die ik nu zie (als ik bv. bij profile tyrecenter zie).
Ben nog aan't uitkijken welke ik zou nemen want mijn maat bestaat niet bij Nokian, of moeten een extra stel velgjes kopen natuurlijk.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Last edited by Metaxa; 25/08/2015, 21:43.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenIk zou sowieso voor een set met velgen gaan bok kost wat. Maar dan kan je wel wisselen wanneer het jou uitkomt. En niet weken op voorhand afspraak moeten maken.
En 'k zal ik ze dan wel wisselen Gert, en meteen ook testrit doen om te zien of ze wel goed vast zitten
Comment
Comment