Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb net Dunlop SP winter sport 3D (online) geleverd gekregen , ben benieuwd , ik was ook erg tevreden van de Uniroyal MS66 & MS77 plus en de Blizzaks .
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Die dunlop 3D heb ik 3 sets van gehad. Zijn zeer goed banden. Ook in diepe sneeuw

Comment

• Vorig weekend nieuwe auto besteld Honda Jazz eentje om mee rond de kerk te rijden maar ben aan het overwegen om daar direct vanuit de garage vierseizoenbanden op te plaatsen ipv een extra set winterbanden.
        Iemand ervaring met deze? Op mijn Skoda heb ik een set winterbanden Continental ContiWinterContact TS850 maar zie er wat tegenop om bij de nieuwe ook steeds te wisselen.
        www.skodaforum.eu

Comment

• Ik ga binnenkort zien om de Michelin CrossClimate's te laten plaatsen.

Ben het wat aan het uitstellen om wat meer ervaringen door andere gebruikers er over te lezen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nu nog niet.

Comment

• Moest ik all season moeten leggen, zou ik voor de Vredestein Quatrac 5 gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Moest ik all season moeten leggen, zou ik voor de Vredestein Quatrac 5 gaan.
                Hebde gij nu vredestein zomerbanden liggen?
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Nee, uw favoriete merk, ContiSportContacten
                  Lagen op die set Ixion velgen die ik gekocht heb, en hebben nog dik 6mm.
                  Wel pakken beter tov die brol Michelin Primacy's die geen tractie hebben in het nat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik ga er volgende zomer erop steken, nog steeds tevreden?

Comment

Nee, uw favoriete merk, ContiSportContacten
                      Lagen op die set Ixion velgen die ik gekocht heb, en hebben nog dik 6mm.
                      Wel pakken beter tov die brol Michelin Primacy's die geen tractie hebben in het nat.

die zijn binnen de 5k km toch versleten dus kan je er deftige kopen he

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Ik ga er volgende zomer erop steken, nog steeds tevreden?

Yes sir. 86€/band en die doen goed hun werk.

10k km mee gebold en ze hebben nog voldoende profiel over.

Op de Nurburgring en circuit zolder hebben ze toch heel goed volgehouden.
                      BMW X5 45e

Comment

• Ik ga van 245/40/18 naar 235/40/18 gaan, die 245 is echt overkill op die wagen. Plus elke spoorvorming op de weg wilt hij perse induiken.
                        Dus hoop met die 235 dat op te lossen. Heb nog 3.5mm profiel over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Ik ga van 245/40/18 naar 235/40/18 gaan, die 245 is echt overkill op die wagen. Plus elke spoorvorming op de weg wilt hij perse induiken.
                          Dus hoop met die 235 dat op te lossen. Heb nog 3.5mm profiel over.
                          235 is lichtjes beter ivm die spoorvorming, had daar ook last van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
                            Vorig weekend nieuwe auto besteld Honda Jazz eentje om mee rond de kerk te rijden maar ben aan het overwegen om daar direct vanuit de garage vierseizoenbanden op te plaatsen ipv een extra set winterbanden.
                            Iemand ervaring met deze? Op mijn Skoda heb ik een set winterbanden Continental ContiWinterContact TS850 maar zie er wat tegenop om bij de nieuwe ook steeds te wisselen.

heb 3 weken geleden deze banden laten monteren op de Corolla van mijn vader
                            GoodYear Vector 4 Seasons

heel geluidloze band die zeer soepel rijdt

bijna zelfde profiel als een winterband

Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by camaro 68 rs; 01/10/2015, 09:55.
                            Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                              heb 3 weken geleden deze banden laten monteren op de Corolla van mijn vader
                              GoodYear Vector 4 Seasons

heel geluidloze band die zeer soepel rijdt

bijna zelfde profiel als een winterband

Zijn ook goeie heb ik al gelezen!

Comment

235 is lichtjes beter ivm die spoorvorming, had daar ook last van.

In Duitsland was dat niks, maar dan komde in België he .....

Comment

In Duitsland was dat niks, maar dan komde in België he .....
                                  Da's neig he

Comment

Da's neig he
                                    Twijfel tussen Vredestein Ultrac Cento (99EUR) of Hankook Ventus S1 EVO 2 (107EUR)

Comment

• bwaaaaa

BMW X5 45e

Comment

Twijfel tussen Vredestein Ultrac Cento (99EUR) of Hankook Ventus S1 EVO 2 (107EUR)
                                        Als mijn Conti's op zijn ga ik sowieso eens Vredestein proberen, maar dan wel de Ultrac Vorti.
                                        Van die Hankook's weet ik wel dat ze goed zijn, waren sterk allround op de E81.

Comment

• De Vorti is 108EUR in 235/40/18. Zal die maar nemen

Comment

Working...
                                          X