staan ze juist op zelfde ^plek ? dat gaat wel over
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk hoor een hoop rolgeluid bij m'n winterbanden. Zo vanaf 80 tot 110. Daarboven en onder hoor ik niets. Geen trilling in m'n stuur maar enkel een licht turbine achtig gezoem van die banden. Het is nu m'n derde seizoen en nu valt me dat zo hard op?
Pirelli sotto zeros 18inch en 225 voor en achter.
Bleh.
welke Sotto Zerro trouwens?
Mijn dunlop wintersport M3 DSST klonken ook alsof mijn wiellagers versleten waren totdat ik ze van plaats wisselde. Helemaal stil worden ze nooit, maar het is doenbaar nu.
De Crossclimates zouden heel wat stiller moeten zijn, maar ik wil de huidige eerst oprijden want de runflats zijn niet prettig om te monteren/demonteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat is omdat mensen al tijdig laten wisselen en niet wachten op de eerste winterprik met de gekende rush op de bandencentrales.
Ik heb ze wel wat te vroeg gestoken, maar ja wie verwacht 18 graden in november lol.
Maar dit weekend nog minima van rond de 15 graden ('s nachts) dat vind ik al wat uitzonderlijker.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenop de website van het kmi geven nog steeds minima van 5 graden en maxima van 10 graden voor binnen 14 dagen
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKMI moet je niet nemen, noodweer.be is de referentie.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Ik volg ze beide en neem dan waar ik me beter bij voel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWaar staat er dat ik ze prutsers noem?
Niet slaan Namaz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
Niet slaan Namaz.
Wat denk je met deze reactie te bereiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat denk je met deze reactie te bereiken?
Comment
-
Punt is dat je met zo een reactie een discussie gewoon fnuikt.
En om OT te gaan, ik volg noodweer al iets meer als 2 jaar, voor de streek waar wij wonen zitten ze in 95% van de gevallen er altijd op. Iets wat ik van het KMI niet altijd kan zeggen. Mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenPunt is dat je met zo een reactie een discussie gewoon fnuikt.
En om OT te gaan, ik volg noodweer al iets meer als 2 jaar, voor de streek waar wij wonen zitten ze in 95% van de gevallen er altijd op. Iets wat ik van het KMI niet altijd kan zeggen. Mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, en eigen aan een forum is dat je niet altijd ziet wat er achter een bepaalde zin zit. Soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk hoor een hoop rolgeluid bij m'n winterbanden. Zo vanaf 80 tot 110. Daarboven en onder hoor ik niets. Geen trilling in m'n stuur maar enkel een licht turbine achtig gezoem van die banden. Het is nu m'n derde seizoen en nu valt me dat zo hard op?
Pirelli sotto zeros 18inch en 225 voor en achter.
Bleh.
Op sneeuw vindt ik ze redelijk maar op regenweer vindt ik ze helemaal niks...Ze zijn amper half versleten en ik denk eraan om ze eraf te gooien..
Comment
-
Ik vond het altijd maar lastig kiezen, winterbanden, zomerbanden, noem maar op. Maar deze pagina heeft me goed geholpen met het kiezen. http://www.autobandenmarkt.nl/Hankook-Winterbanden.html NU moet ik zeggen dat ik (geheel zonder reden) een zachte winter verwacht dit jaar.
Comment
Comment