Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• staan ze juist op zelfde ^plek ? dat gaat wel over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik hoor een hoop rolgeluid bij m'n winterbanden. Zo vanaf 80 tot 110. Daarboven en onder hoor ik niets. Geen trilling in m'n stuur maar enkel een licht turbine achtig gezoem van die banden. Het is nu m'n derde seizoen en nu valt me dat zo hard op?

Pirelli sotto zeros 18inch en 225 voor en achter.

Bleh.
      zijn ze op dezelfde positie gemonteerd als vorige keer? beste is om ze regelmatig tussen voor en achteras te wisselen.

welke Sotto Zerro trouwens?

Mijn dunlop wintersport M3 DSST klonken ook alsof mijn wiellagers versleten waren totdat ik ze van plaats wisselde. Helemaal stil worden ze nooit, maar het is doenbaar nu.

De Crossclimates zouden heel wat stiller moeten zijn, maar ik wil de huidige eerst oprijden want de runflats zijn niet prettig om te monteren/demonteren.

Comment

• Awel, die liggen altijd bij de stealer opgeslagen en zij monteren. Kzal ze morgen eens bellen.

Klagen en zagen, werkt!

Comment

Dat is omdat mensen al tijdig laten wisselen en niet wachten op de eerste winterprik met de gekende rush op de bandencentrales.

Ik heb ze wel wat te vroeg gestoken, maar ja wie verwacht 18 graden in november lol.
          't is niet den eerste keer dat het nog 18 graden word in november he.
          Maar dit weekend nog minima van rond de 15 graden ('s nachts) dat vind ik al wat uitzonderlijker.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
            op de website van het kmi geven nog steeds minima van 5 graden en maxima van 10 graden voor binnen 14 dagen
            KMI moet je niet nemen, noodweer.be is de referentie.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              KMI moet je niet nemen, noodweer.be is de referentie.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
              KMI is toch geen bende prutsers? Noodweer zat er vorige zomer veel naast met hun aangekondigde onweders.

Ik volg ze beide en neem dan waar ik me beter bij voel

Comment

• Waar staat er dat ik ze prutsers noem?

Comment

Waar staat er dat ik ze prutsers noem?
                  Als ze geen referentie meer zijn, maar wel een groep amateur meteorologen?

Niet slaan Namaz.

Comment

Niet slaan Namaz.

Wat denk je met deze reactie te bereiken?

Comment

• Tegenwoordig begint de winter in januari en loopt die tot einde maart...

Comment

Wat denk je met deze reactie te bereiken?
                        Een lach en een traan? Wat heeft er jou gebeten?

Comment

• Punt is dat je met zo een reactie een discussie gewoon fnuikt.

En om OT te gaan, ik volg noodweer al iets meer als 2 jaar, voor de streek waar wij wonen zitten ze in 95% van de gevallen er altijd op. Iets wat ik van het KMI niet altijd kan zeggen. Mijn mening.

Comment

Punt is dat je met zo een reactie een discussie gewoon fnuikt.

En om OT te gaan, ik volg noodweer al iets meer als 2 jaar, voor de streek waar wij wonen zitten ze in 95% van de gevallen er altijd op. Iets wat ik van het KMI niet altijd kan zeggen. Mijn mening.
                            We zitten hier op een forum waar veel gezeverd wordt en niet in de klas hé Namaz.

Comment

• Klopt, en eigen aan een forum is dat je niet altijd ziet wat er achter een bepaalde zin zit. Soit

Comment

Klopt, en eigen aan een forum is dat je niet altijd ziet wat er achter een bepaalde zin zit. Soit
                                Kzal wat meer smileys gebruiken

Comment

Ik hoor een hoop rolgeluid bij m'n winterbanden. Zo vanaf 80 tot 110. Daarboven en onder hoor ik niets. Geen trilling in m'n stuur maar enkel een licht turbine achtig gezoem van die banden. Het is nu m'n derde seizoen en nu valt me dat zo hard op?

Pirelli sotto zeros 18inch en 225 voor en achter.

Bleh.
                                  Vindt jij die eigenlijk goed? Ik heb ze ook op mijn Kia Sportage en bij mij viel dat rolgeluid bij de eerste meters dat ik er mee reed al hard op..Ook trekt de wagen lichtjes naar rechts ermee, op mijn zomerbanden is dit niet het geval.
                                  Op sneeuw vindt ik ze redelijk maar op regenweer vindt ik ze helemaal niks...Ze zijn amper half versleten en ik denk eraan om ze eraf te gooien..

Comment

• Ik vond het altijd maar lastig kiezen, winterbanden, zomerbanden, noem maar op. Maar deze pagina heeft me goed geholpen met het kiezen. http://www.autobandenmarkt.nl/Hankook-Winterbanden.html NU moet ik zeggen dat ik (geheel zonder reden) een zachte winter verwacht dit jaar.

Comment

• Let it snoooooow
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Er was trouwens een balansloodje van een van de velgen losgekomen.
                                        Gratis & subito presto geholpen door de bandenboer (Rubonit)😀
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• De Crossclimates zijn gemonteerd, en na het inrijden bevallen ze totnogtoe erg goed. Stil,voldoende grip en stuurgevoel etc...

Maar heeft iemand er al mee op sneeuw of ijs gereden?

Comment

Working...
                                          X