Oorspronkelijk geplaatst door Stef69
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHangt van de temperaturen af.
Minder dan 7° = winter regenbanden.
Meer dan 7° = zomer regenbanden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb jij de zonnige winterband al geprobeerd ?
Sebiet mijn krik en boulonneuse is boven halen sé!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaar monteer ik m'n regenbanden voor.
Had ik tijd lagen ze er al op, helaas zal het nog even moeten wachten!Last edited by TooTall; 23/11/2015, 08:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenJammer, de voorbije week was zo rustig tijdens uw ban.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenZijt ge weer daar met uw passief-agressieve manier van kleineren in een topic waar je totaal niets aan bij komt dragen? Jammer, de voorbije week was zo rustig tijdens uw ban.
Had ik tijd lagen ze er al op, helaas zal het nog even moeten wachten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk denk dat het omslagpunt om winterbanden te leggen nu wel gekomen is.
Comment
-
Dunlop Winter Sport 5 of Michelin Alpin 5 ?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWelcome back.
Heb net offerte gekregen van mijn dealer, €613 all-in voor de nieuwe Nokian WR D4 in 225/50/17 98V XL. Niet goedkoop, maar ook niet extreem duur. Ik wacht nog 3 andere offertes af van bandencentrales.
Heb raar genoeg deze morgen nog niet echt nood gehad aan winterbanden ondanks het -1 was. De SportContacten zijn blijkbaar tot nu toe de beste band die ik al gehad heb om te presteren in koud weer.
Comment
-
iemand trouwens ervaring met de snelheid van levering van http://www.autobandenmarkt.be/ ?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichteniemand trouwens ervaring met de snelheid van levering van http://www.autobandenmarkt.be/ ?
Al gehad dat het op 24uur kon en soms op 3 dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAl gehad dat het op 24uur kon en soms op 3 dagen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenals ik ze deze week heb ist goe
Vandaag bestellen en dat komt inorde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenDunlop Winter Sport 5 of Michelin Alpin 5 ?Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVandaag bestellen en dat komt inorde.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
Comment