Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
    en de welke?
    Elke winterband van een merk is goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Elke winterband van een merk is goed.
      Zou toch voor de Michelin gaan als het prijsverschil niet groot is, Dunlop persoonlijk iets minder goede ervaring mee.

Comment

• Ik heb de Alpin A4's en ben er heel content van. Als ik lees hoeveel beter de A5's zijn kan je daar niks mee misdoen.

Comment

• Dunlop: 116,5 per band: http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...n&typ=R-281020

Michelin: 132,60 per band: http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...n&typ=R-252408
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Michelin it is!

Comment

• deze zijn schijnt ook zot goed

Banden voor auto's, bedrijfswagens en motorfietsen, tegen zeer lage prijzen. Plaats nu uw bestelling, comfortabel vanuit thuis, en hebt uw banden aan u snel geleverd, voor bestellingen vanaf 2 of meer banden, kosteloos bij autobandenmarkt.be
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Moet ik nooit meer hebben. Maar hier weer, is mijn persoonlijke ervaring.

Comment

Ik heb deze onder de mijne liggen.

Ze hebben mij vorige winter gebracht waar ik moest zijn zonder problemen, alleen zijn ze redelijk slijtig.
                  Heb er vorig winterseizoen 5k km mee gereden en na dit seizoen zullen ze wel op zijn.

Bij gewoon rijden grippen ze voldoende, maar bij iets of wat vlotter rijden durven de achterste bandjes wel eens grip verliezen. En ik heb maar 165 ezels en 250Nm koppel.
                  BMW X5 45e

Comment

• Mijn huidige winterbanden komen van popgom. Waren een paar 10tallen euro's goedkoper dan autobandenmarkt + ik had nog ergens een kortingscode gevonden.

Voordien ook altijd besteld bij autobandenmarkt..

Beiden waren altijs op +-2 werkdagen geleveverd8

Ik ben zeer te spreken over de Contintental ContiWintercontact Ts830 en Ts850.
                    Last edited by NHke; 23/11/2015, 11:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Michelin it is!
                      ik rij er ook mee, heel tevreden van ;-)

Comment

iemand trouwens ervaring met de snelheid van levering van http://www.autobandenmarkt.be/ ?
                        bijna 2 weken de laatste keer, hoewel de banden op voorraad waren...

Comment

• winterbanden liggen erop
                          conti ts 850p

ze liggen ook op onze andere wagen maar dan iets minder breed en in 16inch

laat de sneeuw nu maar komen :-)

Comment

• Hier het voorbije weekend de winterset op de beemer gelegd.
                            Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                            BMW E90 320d:

Comment

• Ik rij hier al een tijdje met Vredestein winterbanden, wat zijn die dingen ongelofelijk slecht in natte, warme omstandigheden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Ik rij hier al een tijdje met Vredestein winterbanden, wat zijn die dingen ongelofelijk slecht in natte, warme omstandigheden.
                                Zoals elke winterband.

Comment

• Vorige week heb ik een nieuwe winterset op onze Berlingo LV gelegd nl. Dunlop SP Winter Response

Men eerste indruk is goed , maken ook niet veel lawaai ...

Comment

• Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                    Ik rij hier al een tijdje met Vredestein winterbanden, wat zijn die dingen ongelofelijk slecht in natte, warme omstandigheden.
                                    Ik heb er ook in 19 duim, weet wel niet van buiten welk type en vind ze heel goed in de regen en sneeuw.
                                    Lees: beter dan de banden die ik daarvoor al heb gehad.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Lijkt me ook net iets meer te zijn dan gewoon natte wegen.

Comment

• Is totaal onrealistisch, zit geen enkele BMW tussen!

Comment

Working...
                                          X