Oorspronkelijk geplaatst door Haddock
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenInderdaad. Ik heb vandaag zelfs cabrio gereden en je zag de mensen wijzen en raar kijken.... En zij stonden daar in hun dikke winterjas. Precies of dat is zo raar bij 16°C. Twas heerlijk met de zetelverwarming en chauffage op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenmeeste die winterbanden hebben is omdat het zo in hun leasingregeling zit
denk niet dat er veel privé-rijders die zelf wisselen ze al gelegd hebben
Ook een paar mensen die deze week de winterbanden d'r op hebben laten leggen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb gisteren 2 muggen dood gemept....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenIk ben aan't twijfelen. De mijne liggen een paar weken op, de zomervelgen liggen nog in de garage om dit week-end te kuisen/coaten en weg te leggen. Twijfel om terug te wisselen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenOp de drie auto's hier liggen nu crossclimates. Die doen het prima bij dit weer. Een paar dagen geleden viel het water met bakken uit de lucht tijdens een rit op binnenwegen en snelweg. Voor die test zijn ze alvast geslaagd.
Enkel nog benieuwd naar wat het op sneeuw/ijs gaat geven.
Als ze zo goed zijn als beweerd wordt uiteraard. Zijn het de laatste nieuwe?
Comment
-
Vandaag naar de bandenboer geweest wou de crossclimates laten leggen.maar ben naar huis gereden met vredestein quatrac 3. De man zij dat de michelins zeker goed zijn maar eens voorbij de eerste slijtlaag dat de band toch wel een stuk meer lawaai gaat maken. Maandag vliegenze erop.
Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenVan pure frustratie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGvd de mijne liggen er al een anderhalve maand op. Had een afspraak bij de dealer. Wie kon denken dat het nu zomer ging worden?
Heb gisteren 2 muggen dood gemept....
Comment
-
Het weer volgt tot nog toe perfect de El Niño prognoses.
Die voorspellen wel winterweer voor de tweede helft van dit seizoen, februari-maart dus.
Ik zou dus nog maar niet te vroeg roepen dat het niet meer gaat winteren. In 2013 is het ook pas vanaf half februari beginnen koud worden en dit heeft tot een stuk in maart geduurd, inclusief sneeuw. Ik heb het ook nog weten sneeuwen met pasen.
Meeste mensen hebben een heel kort geheugen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHoeveel vragen ze bij BMW om die te stockeren en om ze te monteren en te demonteren? Ik doe het allemaal goedkoper, en bij mij kan het zonder afspraak.
Dievenbende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenMeeste mensen hebben een heel kort geheugen...
Nochtans marcheerden we snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk dacht 130 euro voor stockage en montage. Dat dus 2x per jaar lol.
Dievenbende.
Comment
Comment