de nieuwe zomerbanden liggen er op. doen het even goed imo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende nieuwe zomerbanden liggen er op. doen het even goed imo
Comment
-
Vandemorgen ze er ook maar op gezwierd....mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet winterbandenweer is aangebroken!
Comment
-
Met de X-drive momenteel nog niet echt behoefte gehad aan winterbanden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
werk nu 23 jaar op zelfde plek in ploegdiensten dus weekends en vroeg werken, onze strooidiensten rond apen en in de haven doen al die tijd goed hun werk, geeneen dag ijsgang dat het onmogelijk was om deftig zonder winterband op de job te geraken...waarvoor dank trouwens
kan me voorstellen, zeker niet pejoratief...dat er op den buiten minder goed wordt gestrooid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMet de X-drive momenteel nog niet echt behoefte gehad aan winterbanden.
Remt ge misschien beter met xdrive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenHier is de sneeuw in ijs veranderd... de straten zijn grotendeels ijsvrij, althans de belangrijke.
Het is hier gewoon kouder dan in Oost/west-vlaanderen en Antwerpen.
-8°C vanmorgen, heel de dag blijven vriezen.
De grote wegen zijn idd gelukkig ijsvrij, de kleinere wegen daarentegen zijn op sommige plaatsen levensgevaarlijk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenDas echt weer zo een quote he.
Remt ge misschien beter met xdrive?
Ik hou wel voldoende afstand en matig mijn snelheid met dit weer, zorgt voor voldoende remweg, in tegenstelling met sommige wannabee Walter Rohrl winterbandenracers, die denken dat dit een vrijgeleide is om even snel te rijden als in de zomer.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenNiet
Ik heb 't overwogen, maar €900 (banden + velgen + sensoren) vond ik toch net wat te kostelijk. Tel daarbij stokkage (thuis is geen optie) en 2x per jaar wissel...
Want €900 is vrij cheap voor een complete set van een deftig merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten205/65-15 94H, de meerprijs van de sensoren was niet min vond ik, was zo'n €200.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenAls ik het goed heb is TPMS verplicht op alle nieuwe auto's sedert 01/01/2015.
Vanaf 1 januari 2015 is deze uitrusting verplicht op àlle nieuwe voertuigen (niet meer enkele de nieuwe modellen). Doel van deze verplichting is de verbetering van de veiligheid op de weg, alsook vermindering van de CO2 uitstoot van Uw wagen : een te lage bandendruk impliceert een hoger verbruik en bijhorende nadelen voor het milieuVanaf 1 januari 2015 is deze uitrusting verplicht op àlle nieuwe voertuigen (niet meer enkele de nieuwe modellen). Doel van deze verplichting is de verbetering van de veiligheid op de weg, alsook vermindering van de CO2 uitstoot van Uw wagen : een te lage bandendruk impliceert een hoger verbruik en bijhorende nadelen voor het milieu.
Wist ik zelfs niet eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMet de X-drive momenteel nog niet echt behoefte gehad aan winterbanden.
Comment
-
Ik wil die sensoren niet zo zeer omdat het wettelijk verplicht (nieuwe wagen, dus eerste jaren geen keuring), wel omdat ik geen zin heb ik een piepje elke keer in de wagen start. Daar wordt ik zot van. Zijn geen RFT banden trouwens.
Ik koos ook bewust voor een andere set velgen, die meerprijs win je wel terug na x-aantal wissels + het lijkt me ook beter/makkelijker.
Comment
Comment