Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ja erg hé! Er lag maar een cm sneeuw ofzo!
    Maar ge let dan gewoon wat meer op en dan kan het best.
    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
      Maar ge let dan gewoon wat meer op en dan kan het best.
      Idd wat anticiperen.

Comment

Zomersloffen er terug onder van gisteren. Gedaan met dat vervelend rolgeluid. Gedaan met zwalpen.

Op m'n pirelli winterbanden krijg ik op de autobahn al bij 230 km/h een onveilig gevoel. Zoekerig.

Op zomerbanden ligt hij op rails.

Allez alles relatief voor een gammel hok natuurlijk.
        Heb eigenlijk niet veel zin om terug naar de Conti's over te stappen, meer lawaai en minder comfort
        Wel beter om terug wat sportiever te rijden, al is sportief relatief.

Comment

• Voila se, velgen staan klaar, en direct voorzien van een laagje Gyeon Q2 CanCoat!
          Nu nog 24u laten curen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Voila se, velgen staan klaar, en direct voorzien van een laagje Gyeon Q2 CanCoat!
            Nu nog 24u laten curen.

Netjeeeeees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Voila se, velgen staan klaar, en direct voorzien van een laagje Gyeon Q2 CanCoat!
              Nu nog 24u laten curen.

de Gyeon Rim zeker eens proberen, zet ik elke keer voor de wissel en echt een topproductje qua aanbrengen en standtijd.
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Bestaat er een product om op de velgen aan te brengen die het remstof wat afstoten?

Comment

• De Gyeon Rim hierboven vermeld

.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                    de Gyeon Rim zeker eens proberen, zet ik elke keer voor de wissel en echt een topproductje qua aanbrengen en standtijd.
                    Dat ga ik volgende keer eens aanschaffen, inderdaad al veel positief van gehoord. Maar eerst moet m'n AF Mint Rims en Q2 CanCoat op, ik sta al met genoeg producten

Comment

• Goed spul die Gyeon Q2 Rim.

Comment

• gisterenmorgen om 7 uur mijn zomerbanden kunnen opzwieren. Vertrokken naar het werk en 50m al mogen terugkeren. Rechtervoorband stond volledig lek. 2 lekke winterband op 3 jaar tijd. Een schroef is de dader nu. Hopelijk valt dit op te lossen met een tapje deze keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                          gisterenmorgen om 7 uur mijn zomerbanden kunnen opzwieren. Vertrokken naar het werk en 50m al mogen terugkeren. Rechtervoorband stond volledig lek. 2 lekke winterband op 3 jaar tijd. Een schroef is de dader nu. Hopelijk valt dit op te lossen met een tapje deze keer.
                          als't in't loopvlak is normaal wel. Het is waarschijnlijk een traag lek van een schroef die er al een tijd in zat.
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                            als't in't loopvlak is normaal wel. Het is waarschijnlijk een traag lek van een schroef die er al een tijd in zat.
                            midden van het loopvlak inderdaad.
                            Had ook al dat vermoeden want dinsdagavond al het gevoel gehad een lekke band te hebben. Uitgestapt en gekeken maar alles nog keihard.
                            Wellicht toen al prijs en nog 2 dagen mee rondgereden dan inclusief heel wat snelweg...

edit: heb ik net men winterbanden helemaal terug proper gemaakt en wil ik de Gyeon Rim aanbrengen, vind ik dit in mijn kast terug...
                            Heb het flesje al 2 jaar(4 wissels) gebruikt en gestockeerd zonder problemen. Laatste keer heb ik wel de druppelaar erop gedraaid ipv schroefdopje en zo opgeslagen. Mag je dus blijkbaar niet doen...

Last edited by ThomasT; 21/03/2016, 16:06.

Comment

Hoe kan je zo echt niets van schade hebben? Nergens een bluts of kras?

Onvoorstelbaar!

Met mega veel geluk.
                              Op de onderste foto zie je dat de voorband echt een sleuf in de aarde getrokken heeft. Dat heeft me gered. Nog 50cm verder en ik was gewoon gekanteld en in het lagergelegen veld gevallen.
                              Zelfs niets moeten uitlijnen nadien.

Baantje was effectief spekglad, maar ik reed amper 30.
                              Woonwerk verkeer doe ik nu met de 206 zonder winterbanden. De Nieuwe Partner heeft ook winterbanden. Het verschil is echt immens. Deze winter helaas (of misschien ook niet) niet veel nodig gehad.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Geen zin meer in die eindeloze discussies.
                                Allez, ik dacht dat dat een van uw specialiteiten was. Ons Miranda zei dat ook altijd..

Geen winterbanden moeten steken en vorig jaar ook al niet geen last gehad. Enkel in de Ardennen ff bij het aanzetten in een dik pak sneeuw

Comment

• Afspraak 14 April voor zomer wissel.

Comment

• Nog geen ander gezien op zomerbanden hier in Zweden. Risico dat ik nog twee maal moet wisselen als het echt nog eens koud wordt neem ik erbij. Rijdt heerlijk op zomerbanden, strak, stil, niet oncomfortabel. Natuurlijk spijkerbanden bij +10C is niet echt de bedoeling (maar de meerderheid blijft er nog een maand mee rijden tot het echt niet meer mag)...
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Kan best dat de crossclimates erop blijven tot in juli. Staan wat bergpassen op het programma waar nog sneeuw kan liggen...

Comment

• Crossclimates worden in Zweden als zomerbanden verkocht...
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                          Crossclimates worden in Zweden als zomerbanden verkocht...
                                          het zijn dan ook zomerbanden met een winterclassificatie.

Kan je in Zweden weinig mee in de winter natuurlijk, maar hier is het quasi ideaal.

Comment

Working...
                                          X