Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenMaar ge let dan gewoon wat meer op en dan kan het best.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenZomersloffen er terug onder van gisteren. Gedaan met dat vervelend rolgeluid. Gedaan met zwalpen.
Op m'n pirelli winterbanden krijg ik op de autobahn al bij 230 km/h een onveilig gevoel. Zoekerig.
Op zomerbanden ligt hij op rails.
Allez alles relatief voor een gammel hok natuurlijk.
Wel beter om terug wat sportiever te rijden, al is sportief relatief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenVoila se, velgen staan klaar, en direct voorzien van een laagje Gyeon Q2 CanCoat!
Nu nog 24u laten curen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenVoila se, velgen staan klaar, en direct voorzien van een laagje Gyeon Q2 CanCoat!
Nu nog 24u laten curen.
2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtende Gyeon Rim zeker eens proberen, zet ik elke keer voor de wissel en echt een topproductje qua aanbrengen en standtijd.
Comment
-
gisterenmorgen om 7 uur mijn zomerbanden kunnen opzwieren. Vertrokken naar het werk en 50m al mogen terugkeren. Rechtervoorband stond volledig lek. 2 lekke winterband op 3 jaar tijd. Een schroef is de dader nu. Hopelijk valt dit op te lossen met een tapje deze keer.2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtengisterenmorgen om 7 uur mijn zomerbanden kunnen opzwieren. Vertrokken naar het werk en 50m al mogen terugkeren. Rechtervoorband stond volledig lek. 2 lekke winterband op 3 jaar tijd. Een schroef is de dader nu. Hopelijk valt dit op te lossen met een tapje deze keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichtenals't in't loopvlak is normaal wel. Het is waarschijnlijk een traag lek van een schroef die er al een tijd in zat.
Had ook al dat vermoeden want dinsdagavond al het gevoel gehad een lekke band te hebben. Uitgestapt en gekeken maar alles nog keihard.
Wellicht toen al prijs en nog 2 dagen mee rondgereden dan inclusief heel wat snelweg...
edit: heb ik net men winterbanden helemaal terug proper gemaakt en wil ik de Gyeon Rim aanbrengen, vind ik dit in mijn kast terug...
Heb het flesje al 2 jaar(4 wissels) gebruikt en gestockeerd zonder problemen. Laatste keer heb ik wel de druppelaar erop gedraaid ipv schroefdopje en zo opgeslagen. Mag je dus blijkbaar niet doen...
Last edited by ThomasT; 21/03/2016, 16:06.2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoe kan je zo echt niets van schade hebben? Nergens een bluts of kras?
Onvoorstelbaar!
Met mega veel geluk.
Op de onderste foto zie je dat de voorband echt een sleuf in de aarde getrokken heeft. Dat heeft me gered. Nog 50cm verder en ik was gewoon gekanteld en in het lagergelegen veld gevallen.
Zelfs niets moeten uitlijnen nadien.
Baantje was effectief spekglad, maar ik reed amper 30.
Woonwerk verkeer doe ik nu met de 206 zonder winterbanden. De Nieuwe Partner heeft ook winterbanden. Het verschil is echt immens. Deze winter helaas (of misschien ook niet) niet veel nodig gehad.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeen zin meer in die eindeloze discussies.
Geen winterbanden moeten steken en vorig jaar ook al niet geen last gehad. Enkel in de Ardennen ff bij het aanzetten in een dik pak sneeuw
Comment
-
Nog geen ander gezien op zomerbanden hier in Zweden. Risico dat ik nog twee maal moet wisselen als het echt nog eens koud wordt neem ik erbij. Rijdt heerlijk op zomerbanden, strak, stil, niet oncomfortabel. Natuurlijk spijkerbanden bij +10C is niet echt de bedoeling (maar de meerderheid blijft er nog een maand mee rijden tot het echt niet meer mag)...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenCrossclimates worden in Zweden als zomerbanden verkocht...
Kan je in Zweden weinig mee in de winter natuurlijk, maar hier is het quasi ideaal.
Comment
Comment