Wat begrijp je daar niet aan ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenWat begrijp je daar niet aan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenKost iets van 1 a 1.5 € zo'n teflon omhulsel voor rond de dop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gust Kadé Bekijk BerichtenWisselen ter plaatse is eigenlijk niet goed indien de banden van de velg gehaald worden. Het probleem is dat het balanceertoestel in de vrachtwagen staat en niet op vaste grond. De vering en de banden van de vrachtwagen zorgen voor trillingen en geeft problemen met de ijking van het toestel.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
kweet, ben er op tijd bij
ik zou deze (Dunlop SP Winter Sport 4D 235/55 R19 101V) banden willen bestellen voor de Espace... iemand ervaring mee?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenkweet, ben er op tijd bij
ik zou deze (Dunlop SP Winter Sport 4D 235/55 R19 101V) banden willen bestellen voor de Espace... iemand ervaring mee?
Eventueel Conti TS850 overwegen? Wel €20 / band duurder. Maar wel de betere band.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenHeb ik ook al gehad, vond het een deftige band, maar niet meer dan dat. Maar wel vrij goed voor z'n prijs. Sleet wel vrij snel naar mijn mening, maar kan aan rijstijl liggen.
Eventueel Conti TS850 overwegen? Wel €20 / band duurder. Maar wel de betere band.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten60 euro per band volgens die site
Enige verschil is snelheidsindex H, maar denk niet dat je sneller dan 210 gaat bollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenConti 850TS is een zeer goede en stabiele band. Eens door half gesmolten sneeuw geslalomd, en breekt niet uit.
Maakt wel vervelend zoefgeluid bij nat wegdek, maar denk dat ze dat allemaal hebben, eigen aan winterband zeker.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
nu wel nog een hydraulische krik kopen die wat hoger kan dan mijn huidige... Deze krijgt de Espace niet compleet van de grond.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenkweet, ben er op tijd bij
ik zou deze (Dunlop SP Winter Sport 4D 235/55 R19 101V) banden willen bestellen voor de Espace... iemand ervaring mee?
Inderdaad vroeg ,vraag me af ,ik heb ook al velgen(19") voor een winterset aangeschaft ,zijn de prijzen nu goedkoper tegen later op het jaar vanaf november bv voor winterbanden dan hé.
maar heb je dan geen kans er al van een jaar ouder te hebben, scheelt toch wel in levensduur omdat ze zeggen max 4 jaar te rijden met winterbanden .
Met de Dunlop's heb ik ook ervaring vond deze heel goed en vooral stil vergeleken met de hancook's op de andere wagen ,die koop ik nooit meer.
Voor mij worden het dunlop's of continental of nog suggesties shoot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenRolgeluiden trek ik mij ni aan, in die Espace hoor je niks
Comment
-
Ik heb deze enkele jaren aangeschaft werkt super ,is wel niet goedkoop maar hier mag je niet op besparen profi materiaal
En hier het hele AC assortiment, rolkrikken vanaf pagina 12
http://www.ac-hydraulic.dk/pdf/catal...-hydraulic.pdf.
aangeschaft bij http://vanlooy.be/Last edited by Ronnes; 12/07/2016, 14:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtennu wel nog een hydraulische krik kopen die wat hoger kan dan mijn huidige... Deze krijgt de Espace niet compleet van de grond.
blokje ertussen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtennu wel nog een hydraulische krik kopen die wat hoger kan dan mijn huidige... Deze krijgt de Espace niet compleet van de grond.
Blokje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenblokje ertussen?
Comment
-
Comment
Comment