Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBen het ook moeten gaan opzoeken, blijkt de Indiase eigenaar van Vredestein te zijn. Engineering zit in Nederland, ik ben ook zeer benieuwd ... We hebben hier mensen in dienst die zich voltijds met banden bezighouden dus er zal wel over nagedacht zijn. In de tests van vorig jaar is het een middenmotor ...Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk BerichtenBen er nog steeds niet uit feit is wel heb de velgen al in 19" dus die hou ik er voor zijn trouwens dezelfde als er origineel opliggen.
Zie de, Nokian WR A4 245/45 R19 102V XL M S die prancing moose aanhaalde wel in betreffende maat maar voor een suv misschien niet ideaal omdat het een sportieve band is.
Staat wel beter aangegeven naar geluid verbruik en in de regen dan de Conti. bandenman zegt mag erop maar heb de indruk dat verkopen belangrijker dan juist informeren is
En zouden jullie smaller gaan bv 225/235 dan 245
smaller is stiller, VOORAL bij een winterband.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenApollo, nog nooit van gehoord, zullen dan ook op niets trekken als het wintertemperaturen zijn .
Comment
-
Vandaag de voorste Hankooks ook maar vervangen door de crossclimates. Dus tot de winter voorbij is ga ik genieten van de Sounds of Silence. Eigenlijk zijn de crossclimates op elk gebied behalve 1 beter dan de hankook ventus prime 2. Stiller, zuiniger, geven minder trillingen door, meer grip bij natte ondergrond of koude... De Hankooks geven wel een betere turn-in bij droog weer.
Comment
-
Bij mij liggen de CrossClimate's d'r nu bijna 1 jaar op, en ben d'r in alle omstandigheden heel tevreden over.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenBij mij liggen de CrossClimate's d'r nu bijna 1 jaar op, en ben d'r in alle omstandigheden heel tevreden over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEn wat een mooie tekening !!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4sRider Bekijk BerichtenGoodyear Vector 4 Seasons SUV, geen zorgen, gewoon het hele jaar blijven doorgaan :p
Comment
-
Misschien een veel gestelde vraag, maar is de eerste keer dat ik winterbanden heb voor mijn wagen.
Maar heb geen idee wanneer ze het beste moment is om ze er op te leggen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenMisschien een veel gestelde vraag, maar is de eerste keer dat ik winterbanden heb voor mijn wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk BerichtenMisschien een veel gestelde vraag, maar is de eerste keer dat ik winterbanden heb voor mijn wagen.
Maar ge kunt natuurlijk wat finetunen:
Zitten ze op aparte wielen die ge er oplegt wanneer ge zelf wilt, dan kunt ge langer wachtern dan als ge een tijd op voorhand een afspraak moet maken met de garage.
Hebt ge zachtere zomerbanden die nog goed zijn bij koud nat weer, dan kunt ge langer wachten dan bij van die harde energy savers.
Comment
-
Daarenboven, als je afhangt van een bandencentrale om te wisselen, moet je er rekening mee houden dat op dit moment er heel wat volzitten voor de komende weken. Dus ook vanuit dat oogpunt op tijd datum vastleggen.
Comment
Comment